5 סגנונות המסחר המובילים במטבעות דיגיטליים

5 סגנונות המסחר המובילים במטבעות דיגיטליים

בגלל התנודתיות הקיצונית, יש חשש מסוים ממסחר במטבעות דיגיטליים. עם זאת, האמת היא שמסחר בקריפטו אינו קשה ואינו מסוכן מדי בהשוואה לשוק המניות המסורתי. עם אסטרטגיות מסחר וידע טוב יותר של השוק, אתה יכול לייצר תשואות יציבות במסחר במטבעות דיגיטליים.

אם כבר מדברים על סגנונות מסחר, חלק מהסוחרים מעדיפים להרוויח רווחים קטנים בזמן קצר בעוד שאחרים נועלים את נכסיהם לתקופה ארוכה בציפייה לרווחים עצומים. לא משנה באיזה סגנון מסחר תבחר, הבנת שוק המטבעות הדיגיטליים ולמידה על איך לקרוא תרשימי קריפטו היא חובה. מאמר זה ידון בפירוט בסגנונות מסחר שונים במטבעות דיגיטליים. בואו נתחיל:

סוגי מסחר במטבעות דיגיטליים

אסטרטגיות מסחר במטבעות דיגיטליים מסווגות באופן נרחב 2 סוגים המתבוססים על מועד הזמן שבו תסגור את פוזיציית המסחר שלך.

1 מסחר ארוך טווח במטבעות דיגיטליים

באסטרטגיית מסחר זו, אתה מחזיק את הנכס שלך במשך חודשים. סוחרי קריפטו לטווח ארוך בקושי מושפעים מהרעש סביב מחירי הקריפטו ושומרים על המטבעות לתקופות ארוכות מכיוון שהם צופים תשואות יותר גדולה בעתיד.

2 מסחר במטבעות דיגיטליים לטווח קצר

מסחר לטווח קצר בקריפטו מתייחס לקנייה ומכירה של מטבעות דיגיטליים תוך פרקי זמן קצרים יותר. באסטרטגיה זו, סוחרים לא מאבדים הרבה במקרה של מגמת ירידה. יחד עם זאת, הם אינם מצליחים ליהנות מהצמיחה ארוכת הטווח של נכס הקריפטו כסוחרים לטווח ארוך.

שתי אסטרטגיות מסחר אלה מחולקות עוד יותר למספר סגנונות מסחר. בסעיף הבא, נדון בכמה סגנונות מסחר בולטים במטבעות דיגיטליים:

5 סגנונות מסחר שונים במטבעות דיגיטליים:

1 הודלינג Hodling

השפעה ארוכת טווח של אסטרטגיית HODL "Hold On For Dear Life (HODL)" הוא סגנון מסחר פסיבי שבו סוחרים קונים נכס ושומרים על מעמדם במשך חודשים, ללא קשר לתנודות בשוק.

באסטרטגיה זו, הסוחרים צופים עליית מחירים עצומה בטווח הארוך, ובכך, הם מבטיחים את ההשקעה הראשונית שלהם לרגע שמחיר הנכס מגיע לשיא משמעותי.

HODLing אינו כרוך בניטור יומיומי של תרשימי קריפטו; רק מדי פעם זה מספיק. כמו כן, משקיעי HODL מסתמכים במידה רבה על ניתוח יסודי. זה כרוך בהערכת הערך המהותי של הנכס וניתוח הגורמים שיכולים להשפיע על מחיר הנכס בעתיד, כגון מגמות שוק, הצוות שמאחורי פרויקט הקריפטו, המוניטין ושווי השוק.

ציר הזמן של אסטרטגיה זו הוא די בלתי צפוי כפי שהוא תלוי כמה רווח אתה צופה להרוויח. עם זאת, אתה לא צריך להיות חמדן. יחד עם זאת, אתה לא צריך להיכנס לפאניקה בגלל מגמות דוביות.

2 קרקוף Scalping

מסחר בתדירות גבוהה – קרקוף הוא בין סגנונות המסחר היומיים הפעילים ביותר. כאן, אתה מוכר נכס קריפטו עבור רווחים קטנים בתוך דקות לפני שהמחיר צנוח למטה. הרעיון מאחורי קרקוף הוא להוסיף רווחים קטנים במקום לקחת הימור גדול.

כתוצאה מכך, אסטרטגיית מסחר זו אינה מנצלת תנועות גדולות או ירידה. במקום זאת, זה דורש ממך להמר על תנועות קטנות שוב ושוב.

אתה יכול למנף את חוסר היעילות בשוק כגון מרווחי הצעת מחיר לבקשה (ההפרש בין המחיר המבוקש הנמוך ביותר לבין מחיר ההצעה הגבוה ביותר), פערים בנזילות, וכו '.

עם זאת, אתה צריך לשים לב לעמלות המסחר הבורסאית תוך כדי שימוש בקרקוף. אם עמלת המסחר גבוהה באופן משמעותי, בקושי תצליח לעשות רווחים.

כמו כן, קרקוף הוא הרווחי ביותר בשווקים ולכן, אתה יכול לסגור את הפוזיציות שלך בצורה חלקה. יתר על כן, קרקוף אינו מומלץ למתחילים כפי שהוא דורש הבנה עמוקה של השוק ואת פעולת המחיר. בנוסף, זה דורש ממך להשקיע יותר זמן באינטרנט לקרוא את השוק כדי למנף אפילו את התנועות הקלות ביותר.

לכן, אם אתה טוב בקבלת החלטות בתוך שניות תחת לחץ ויכול להקדיש זמן משמעותי למסחר קריפטו, קרקוף הוא בשבילך.

3 מסחר יומי Day Trading

מספר עסקאות תוך יממה – בניגוד לשוקי המניות המסורתיים, בשוק המטבעות הדיגיטליים אין שעת פתיחה או סגירה. שוקי מטבעות קריפטו פעילים 24 שעות ביממה.

אז, מה יום המסחר בקריפטו?

יום המסחר במטבעות דיגיטליים נעשה בשעות הפעילות ביותר של היום. זוהי אסטרטגיית מסחר לטווח קצר שבה אתה סוגר פוזיציות מסחר בטווח של 30 דקות עד כמה שעות (אין פוזיציות לילה). בניגוד לקרקוף, מסחר יום מאפשר לך לקחת יותר זמן כדי לסגור את הפוזיציה שלך.

עם זאת, עולם המטבעות הדיגיטליים הוא תנודתי ביותר. המחירים יכולים ללכת לטובת או נגדך בכל עת של היום. כתוצאה מכך, אתה צריך להקדיש יותר זמן במסחר יום. כדי למזער סיכונים במסחר יום, אתה יכול לשים נקודת יציאת בהפסד ולקחת רווח מוגבל על ההזמנה שלך.

4 מסחר מתנדנד Swing Trading

מסחר מתנדנד מרמז על שינוי כיוונים במגמות כשאתה סוחר – רבים בתחום הקריפטו מסכימים שמחירי המטבעות הדיגיטליים עולים ויורדים בעקומה חדה. מסחר סווינג (מתנדנד) הוא על זיהוי דפוס זה ומינוף לרווחים. זוהי אסטרטגיה לטווח קצר שבה העמדה נשמרת על פני תקופה של ימים עד שבועות.

עבור פוזיציות ארוכות, מסחר מתנדנד (סווינג) מתייחס לפתיחת הפוזיציה שלך בתחתית, רכיבה על הגל למעלה, וסגירת הפוזיציה תוך ביצוע רווחים. בעמדות קצרות, ההיגיון הזה הפוך.

מסחר מתנדנד הוא אסטרטגיה לטווח קצר. בסגנון מסחר זה, הפוזיציה נשמרת על פני תקופה של ימים עד שבועות. בעת מסחר סווינג, אתה לא צריך להיכנס לפאניקה על תנודות פתאומיות, בהתחשב בכך שזיהית דפוס על ידי ניתוח רמות התמיכה וההתנגדות.

בשביל זה, אתה צריך להשתמש הן אינדיקטורים טכניים וניתוח בסיסי כדי לחזות טוב יותר את המהלכים שלך.

אם אתה מתחיל במסחר קריפטו, אתה צריך להתחיל עם מסחר סווינג מפני שהוא נותן לך יותר זמן לקבוע את עמדות המסחר שלך בניגוד למסחר יום או קרקוף, שבו אתה צריך לקבל החלטות כהרף עין.

5 מסחר במעמד Position Trading

מסחר פוזיציות או במעמד הוא מחזור המסחר הארוך ביותר שנמשך למעלה משנה עד מספר שנים. אם אתה לא מושפע מהרעש סביב מגמות קריפטו ואתה מוכן להוריד את העיניים מתרשימי מחיר קריפטו, מסחר פוזיציות הוא בשבילך.

במסחר בעמדות, אתה צריך לסמוך על המטבע הדיגיטלישלך. ברגע שיש לך אמון בפרויקט הקריפטו, פתח את העמדה שלך, וזהו זה, לשבת ולהירגע עד שיגיע הזמן להוציא את הרווחים.

כסוחר עמדה, אתה צריך להיות מושפע על ידי מה שנקרא דעת הקהל, בהתחשב בכך שעשית את המחקר שלך כראוי. סוחרי Position Trading שהאמינו בביטקוין במיתון עשו הון מכיוון שהאמינו בעתידו של הביטקוין.

6 מסחר אוטומטי רובוטים Automated trading

אתה יכול לנצל אסטרטגיית מסחר אוטומטית לחלוטין בעזרת רובוטים או בוטים, אשר מרמז על קנייה נמוכה ומכירה גבוהה בכל פעם שהשוק עושה אפילו תנודות מיקרו.

רובוט מסחר מחלק את ההשקעה שלך באופן פרופורציונלי כך שאם השוק נופל אתה נהנה מהאפקט ומרוויח. לעומת זאת, אם השוק נע בכיוון הצידה או עושה שיאים חדשים, אז הבוט מקבל תשואות כפולה.

כיצד לבחור את סגנון המסחר הנכון?

אין סגנון מסחר שמתאים לכולם. אתה צריך לבחור אסטרטגיית מסחר לאחר ניתוח המטרות האישיות שלך, והכי חשוב, את משך הזמן שאתה יכול להקדיש למסחר במטבעות דיגיטליים.

ברגע שיש לך אסטרטגיית מסחר, אפשר להתחיל עם המסחר בהדגמה על כסף מדומה. אחרי שאתה צובר קצת ביטחון, הגיע הזמן להשקיע כסף אמיתי. התחל עם כמות קטנה והגדל בהדרגה את הפוזיציות שלך אם יש עסקאות מוצלחות.

טעיות נפוצות במסחר

הטעות הנפוצה ביותר של סוחר מתחיל, אתה צריך לבחור סגנון מסחר אחד. בתחילת הדרך, אתה צריך לדבוק באסטרטגיית מסחר אחת ולבדוק אם זה הביא ביצועים כמו שציפית או מתחת לציפיות שלך (לא לקחת הפסדים).

הטעות הנפוצה ביותר של סוחר קריפטו מתקדם, אתה צריך לדעת איך להבדיל בין רעש ומגמות. בנוסף, אתה צריך ללמוד כיצד להשתמש בסוגי הזמנות שונים כדי למקסם רווחים ולחתוך הפסדים בזמן, כגון פקודת לעצירת הפסד ולקיחת רווחים.

ראוי לציין כי אתה לא צריך לדבוק באסטרטגיית מסחר לנצח. ברגע שיש לך מספיק ניסיון מסחר, אתה יכול לגוון עם אסטרטגיות מסחר שונות (לדוגמה, רובוטים + מסחר יומי)

לסיכום, אין כלל אצבע במסחר בקריפטו; אתה צריך לבדוק ולדבוק במה שעובד ומביא רווחים בשבילך.