מתי הזמן הטוב ביותר למכור ביטקוין?

מתי הזמן הטוב ביותר למכור ביטקוין?

בכנות, אין 'זמן מושלם' למכור ביטקוין או כל מטבע דיגיטלי אחר, בגלל שלכל סוחר יש מטרות מסחר שונות. אפשר להוציא רווחים מתיקונים קלים בעוד שאחרים עשויים להיות הודלרים טובים.

כדי לענות על שאלתך – עליך למכור את הקריפטו שלך בהתבסס על האסטרטגיות שלך ויעדי המימון האישיים שלך. האם אתה תוהה, "איזו אסטרטגיה אני צריך ליישם? איך למזער הפסדים?" ובכן, תמשיך לקרוא, הפוסט הזה עונה על השאלות האלה ועוד הרבה.

5 דברים שכדאי לזכור בעת מכירת ביטקוין:

1 תהיה מודע למגמות שוריות ודוביות כל הזמן

כמו שוק המניות המסורתי, שוק המטבעות הדיגיטליים מונע במידה רבה על ידי כל בעלי העניין – לווייתנים גדולים, מחזיקים קטנים, משקיעי HODL. כמו כן, מידת ההשפעה תלויה בגודל החזקת הביטקוין או בסוג ההשפעה.

ציוץ של אילון מאסק או כלל ממשלתי על ביטקוין יכולים לדחוף את השוק לכיוון אחד, בעוד שסוחר בודד לא יכול להשפיע.

עם זאת, אין דרך בטוחה לדעת במדויק את סנטימנט השוק. קשה לקיים מגמות דוביות. גם שוק השוורים יכול להיות קשה. לראות אנשים מקבלים תשואות של פי 30 על ההשקעה שלהם במטבעות דיגיטליים זה קשה.

ובכן, מסחר במטבעות דיגיטליים מעולם לא היה קל, וגם לא בלתי אפשרי. אם אתה משגיח על האינדיקטורים השוריים והדוביים, ואתה מודע מתי למכור ולצאת ברווח נקי.

2 תזמון שוק

אין תשובה מושלמת ל"מתי למכור ביטקוין?" גישה סבירה היא לסגור בהדרגה חלקים מהעמדה שלך כדי לנעול רווחים ולהשאיר את השאר בשביל ליהנות מרווחי מחירים נוספים. זה נקרא שינוי קנה מידה.

לדוגמה, אתה יכול למכור 10% מהמטבעות שלך בכל פעם שהמחיר עולה ב-20%. האם זו הגישה האופטימלית, אתם שואלים? לא אופטימלי, אבל קנה מידה סביר ייתן רווחים טובים עם פחות מתח. (ובכן, שום דבר אינו אופטימלי במסחר במטבעות דיגיטליים, אסטרטגיות שונות מתאימות לסוחרים שונים. לכן, האסטרטגיה התואמת את מטרות המימון האישיות שלך היא אופטימלית עבורך).

האמת היא שאתה בעיקר בסופו של דבר תצא עם 40% פחות כסף ממה שהיית עושה בשיא. תממשו את הרווחים שלכם, בהתחשב בתנודתיות הקיצונית של עולם הקריפטו.

נניח שהשקעת 1k $ בביטקוין, ועם ניהול נכון, אתה הופך אותו ל -10k $. זו אכן תחושה מדהימה של ביצוע פי 10. מה אם הערך של תיק ההשקעות שלך יורד מ-10,000 דולר ל-7,000 דולר.

במבט ראשון זה עלול להיות די כואב, לא? תסתכל על זה מזווית אחרת. אתה יכול להישאר עם נרטיב שלילי של "איבדתי 30% משיא הערכת השווי שלי בסך 10k דולר" או שאתה יכול לעבור לחיובי "עשיתי פי 7 מההתחלה ואני גאה בעצמי!".

3 אל תיכנס לפאניקה

קנייה או מכירה של קריפטו בפאניקה ובמהירות כמעט תמיד תפגע בכיס שלך. כתוצאה מכך, אתה לא צריך לפעול לפי רגשות.

הדרך החכמה ביותר היא תמיד לסמן נקודת עצירה בכל פעם שאתה נכנס לשוק. אם המחיר צולל מתחת למגבלה שנקבעה, ההזמנה שלך תסגר מיד ויציל אותך מהפסדים נוספים.

4 תזהר עם מינוף

מסחר ממונף נועד להגדיל את כוח המסחר שלך על ידי הלוואת כספים מברוקר/בורסה כנגד בטחונות קטנים. הסכום שבאמצעותו אתה מכפיל את ההשקעה שלך נקרא 'מינוף'. לדוגמה, מסחר במינוף פי 20 מאפשר לך לקנות פי 20 מערך ההשקעה הראשונית שלך.

רווחים כאלה עשויים לרגש אותך. עם זאת, כאשר מחיר הנכס שקנית מתחיל לרדת, ניתן להפסיד במהירות את ההשקעה שלך. זה אומר שאם השוק הולך נגד התחזית שלך, היית מאבד פי 20 יותר ממה שהיית עושה במסחר רגיל.

5 אסטרטגיות מסחר אוטומטיות

מסחר רובוטים אוטומטי אתה יכול לקבוע כללים מסוימים עבור הבוט ליישם בשוק. לדוגמה, יש בוטים המיועדים לשווקים עולים. האלגוריתם המובנה מבצע עסקאות בהתאם לסדרה מוגדרת מראש של כללי מסחר.

בוטים מחפשים את ההזדמנויות לקנות נמוך ולמכור גבוה בכל פעם שהמחיר מתנדנד. יש תשואה גבוהה ואסטרטגיות בסיכון נמוך.

לדוגמה, באפשרותך להתאים אישית את הבוט כדי לסחור ב- ADA/BTC. זה מרמז על צבירת תשואות ב- BTCs. תארו לעצמכם את המחיר של ADA ו- BTC מעריכים ביחס ל- USDT, זהו אפקט מכפיל.

3 הכלים והעקרונות המובילים לניהול סיכונים

1 עצירה בהפסד

פקודת עצירה בהפסד היא פקודה מתקדמת שסוגרת באופן אוטומטי את הפוזיציה שלך אם מחיר נכס הקריפטו יורד מתחת למגבלה שנקבעה לך, ובכך חוסך ממך הפסדים נוספים.

לדוגמה, קנית BTC בשווי 1,000 דולר. אתה יכול להרשות לעצמך רק הפסד של 100 דולר על ההשקעה שלך. כאן, אתה יכול להגדיר פקודת עצירה בהפסד שמוכר את הBTC שלך ברגע שערך ההשקעה שלך יורד מתחת ל-900 דולר.

2 קח רווח

פקודת קח רווח סוגרת את הפוזיציה שלך כאשר מגיעה רמת הרווח שנקבעה. פעולה זו חוסכת ממך מעקב ידני אחר תיק ההשקעות שלך.

אתה צריך להגדיר את רמת הרווח שלך בזהירות, סימן רווח נמוך יותר יחתוך את הרווחים שלך אם המחיר עולה גבוה יותר מהחזוי שלך. כמו כן, רמת רווח טובה תחסוך לך הפסדים אם השוק צנוח לאחר העלייה.

3 אל תשימו את כל הביצים בסל אחד

בעוד שהביטקוין הוא אכן תנודתי, כל שאר נכס הקריפטו לא יצנוח בו זמנית. לדוגמה, נניח שיש לך חמישה נכסי קריפטו בתיק ההשקעות שלך, גם אם שניים מהם סובלים מתת ביצועים או מייצרים הפסדים, הרווחים משלושת הנכסים הנותרים יפצו על ההפסד. זהו הפוטנציאל של גיוון תיק הקריפטו שלך. לכן מומלץ לגוון את תיק הקריפטו שלך כדי למתן הפסדים בשוק תנודתי מאוד כמו זה.

הכמות העצומה של מטבעות קריפטו קשורה מאוד לתנודתיות של הביטקוין. בעיקרון, הם נעים יחד. אם הביטקוין יעלה ב-10%, מטבעות דיגיטליים אלה יכולים לעלות ב-5% או ב-20%, למשל.

לעומת זאת, אם ביטקוין נופל ב-10% הקריפטו הזה יכול ליפול גם ב-5 או 20%. הקפד לגוון את תיק ההשקעות שלך עם אותם נכסים התואמים להעדפת התנודתיות שלך.

מתי למכור ביטקוין לסיכום

מסחר במטבעות דיגיטליים היא השקעה מסוכנת. אין כלל אצבע שאומר שנכס קריפטו לא יכול ליפול ב -80% ולהישאר שם במשך שנים. אפילו נכסי קריפטו מובילים יכולים לצלול לרצפה ולהישאר שם במשך שנים.

עם ניתוח נכון ואסטרטגיות ניהול סיכונים, אתה יכול אפילו לסחוט רווחים משוק דובי. הדבר היחיד שאתה צריך לזכור הוא שאתה לא צריך לסחור באימפולסיביות עם הרגש; פעולות הסחר שלך צריכות להתבסס על ניתוח ואסטרטגיות.

מתי למכור ביטקוין?
מתי למכור ביטקוין?
חדשות אחרונות

תרום ביטקוין לאתר

אם אתה מוצא את האתר הזה שימושי, אנא שקלו לתרום כדי לעזור לפתח ולתחזק אותו. התמיכה שלך תתקבל בהערכה.

תרום ביטקוין לקריפטון בעזרת קוד QR


ודא שהרשת היא BTC.