מה זה בוטים (רובוטים) במסחר בקריפטו?

מה זה בוטים (רובוטים) במסחר בקריפטו?

הכירו את הפתרון למשקיעי קריפטו: רובוטים/בוטים למסחר במטבעות דיגיטליים (כלים אוטומטיים) שמנהלים ומבצעים עבורך את העסקות בבורסת הקריפטו. למד מה זה רובוטים במסחר בקריפטו ומה היתרונות שלהם.

מטבעות הקריפטו ידועים בהיותם תנודתיים, כאשר המחירים שלהם משתנים באופן דרמטי אפילו תוך דקה, זה קורה בגלל שלמשקיעים יש את האפשרות לסחור בקריפטו ברחבי העולם בכל יום ושעה. הגורמים האלו מגבילים את האפקטיביות של מסחר בקריפטו אנושי.

הזמן לא מחכה לאיש במיוחד כשמדובר בעולם הבלתי צפוי של מסחר בקריפטו, ולכן אסטרטגיית מסחר בטוחה ואמינה היא חיונית. שלא כמו שוקי המניות המסורתיים, המסחר בקריפטו לעולם אינו מפסיק, מה שהופך את המסחר ליותר קשה עבור סוחרים פרטיים.

זה המקום שבו נכנסים רובוטים למסחר בקריפטו. תן לבוטים לעקוב אחר תנודות בשוק, לגוון סיכונים, לצמצם טעויות ולהבטיח משמעת מסחר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה.

מה זה בוט מסחר?

בוט הוא פשוט תוכנית אוטומטית הפועלת באינטרנט ומבצעת משימות שחוזרות על עצמן ביעילות רבה יותר מבני אדם. למעשה, כמחצית מתעבורת האינטרנט מורכבת מבוטים המתקשרים עם דפי אינטרנט ומשתמשים, סורקים אחר תוכן ומבצעים משימות אחרות.

בוטים למסחר בקריפטו פועלים על פי אותו עיקרון בסיסי. אלה תוכנות שמבצעות פונקציות המבוססות על פרמטרים שנקבעו מראש.

למה צריך רובוטים למסחר בקריפו?

ראשית, תיאורטית משקיעים במקרים רבים אינם יכולים להגיב די מהר לשינויי המחיר כדי להשיג את העסקאות האופטימליות העומדות לרשותם.
האטות באינטרנט ובזמני עסקאות מחמירות עוד יותר את הבעיה הזו.

שנית, המשקיעים פשוט לא יכולים להקדיש זמן רב לקריפטו כדי להשיג תמיד את העסקאות הטובות ביותר. פעולה זו תדרוש ניטור מסביב לשעון אחר בורסות הקריפטו בכל רחבי העולם.

למרבה המזל למשקיעים רבים, ישנם פתרונות לנושאים אלה. אחד הפתרונות העיקריים הוא בוטים (כלים אוטומטיים) שמנהלים עסקאות ומבצעים עסקאות בשם המשקיעים.

אין ספק, בוטים/רובוטים הם מרכיב שנוי במחלוקת בשוק , ויש הצדקות לשימוש בהם בדיוק כמו שיש סיבות להיפטר מהם לגמרי.

היתרונות של מסחר עם רובוטים

  • בוטים משמשים סוחרים כדי לנצל את שוקי הקריפטו שנסחרים 24/7 בכל רחבי העולם.
  • היתרון של רובוטים על המשקיעים הוא שהם יכולים להגיב מהר יותר.
  • לרוב המשקיעים אין תמיד את הזמן להקדיש למסחר בקריפטו – דבר שבוטים יכולים לעשות במקומך.
  • בוטים יכולים לנצל את הפערים במחירים בין הבורסות אוטומטי.

איזה סוגי בוטים קיימים בקריפטו?

ישנם סוגים רבים של בוטים למסחר בקריפטו. אחד הסוגים הפופולריים ביותר הוא בוט הארביטראז' (Arbitrage). בוט הארביטראז' הוא כלי שבוחן מחירים בין הבורסות ומבצע עסקאות על מנת לנצל את הפערים.

מכיוון שמחירו של מטבע דיגיטלי כמו ביטקוין נוטה להשתנות, בוטים שיכולים לעבוד מספיק מהר (יותר מהר מהבורסות) וככה הם יכולים לנצח בורסות המתעכבות בעדכון מחיריהן.

סוגים אחרים של בוטים מתוכנתים לבצע עסקאות באותות מסוימים כגון מחיר או נפח מסחר.

ישנם גם רובוטים המשתמשים בנתוני מחירים היסטוריים כדי לבדוק אסטרטגיות מסחר, ומציעים למשקיעים תיאורטי קדימה.

כיצד עובדים בוטים למסחר בקריפטו?

הרובוט עובד עם תקשורת ישירה מול בורסות קריפטו ומבצע הזמנות באופן אוטומטי בהתבסס על התנאים שנקבעו מראש, בוטים למסחר מציעים מהירות ויעילות יוצאי דופן, פחות טעויות ומסחר נטול רגשות.

על מנת לסחור ברובוטים בבורסה קריפטו, עליך לאשר לבוט לגשת לחשבונך באמצעות מפתחות API, ובכך וניתן להעניק או לבטל גישה בכל עת.

רובוטים למסחר בקריפטו זהו גורם צד ג' שמתחבר לחשבון בורסת המטבעות הדיגיטליים שלך ומבצע במקומך פעולות של קנייה ומכירה. לבוטים רבים יש דמי שימוש, שחלקם יכולים להיות די יקרים.

מצד שני,
משקיעים יכולים להירשם ולבדוק את תוכניות הבוט בחינם לפני קניית המנוי.

בדרך כלל, משקיעים מחפשים את הבוט או הרובוטים שיהיו הכי שימושיים עבורם ולאחר מכן הם יכולים להירשם ולבדוק את תוכניות הבוט בחינם לפני קניית המנוי.

כיצד תוכל להרוויח מבוטים למסחר בקריפטו

מדוע להשתמש ברובוט למסחר אוטומטי בקריפטו? שתי מילים: וול סטריט. דיווחים רבים מצביעים על כך שכ -80% מהמסחר בבורסה מתבצע באמצעות רובוטים. אולם רק סוחרים פרטיים מעטים עושים שימוש ברובוטים למסחר, בין היתר בשל המורכבות והעלויות הגבוהות.

מסחר חסר רגש

לא פעם תקראו שיותר מ -80% מהסוחרים הפרטיים מפסידים כסף בגלל רגשות. מסחר במטבעות דיגיטליים היא עבודה רגשית ועם רגשות מגיעות טעויות בשיפוט. עד 39% מהעסקאות הידניות מושפעות מהמצבים הרגשיים שלנו, מה שיכול לגרום לנו לקבל החלטות לא רציונליות. זו פסיכולוגיה אנושית פשוטה.

מהירות תגובה מהירה יותר

זמן הוא כסף. ובכל הנוגע למהירות, הרובוטים טובים יותר: מיליוני חישובים ואלפי עסקאות באזורי זמן שונים במיידית. עסקאות מתרחשות בשבריר שנייה – הרבה יותר מהר מכל מה שסוחר בודד יכול לעשות.

בזמן שלוקח לך לקרוא את המשפט הזה, בוט מסחר יכול היה לבצע מספר עסקאות רווחיות עבורך.

היסטוריה וביצוע בדיקות

טייסים לומדים לטוס עם סימולטורי טיסה, וסוחרים צריכים להשתמש בסימולטורי בוט כאשר הם לומדים לסחור מאותן סיבות בדיוק. אנו לומדים על ידי עשייה, אך איננו רוצים להפסיד כסף (או להרוס מטוס יקר) בתהליך. אפילו סוחרים מנוסים יכולים להפיק יתרונות.

בוטים למסחר מאפשרים לך לנצל את כוחם של נתונים היסטוריים כדי לדמות את הכדאיות של אסטרטגיית מסחר או מודל תמחור מסוים. הנקודה היא לא לחזות את העתיד, אלא לקבוע עד כמה אסטרטגיית מסחר מסוימת תתבצע בצורה טובה (או גרועה) על סמך נתונים היסטוריים.

סיכונים

אם אתה מחפש דרך קלה להתעשר, עדיף שתטוס לווגאס.
מסחר בבוטים עוסק במזעור הסיכון על ידי אי הכנסת כל הביצים לסל אחד. כולנו יודעים שמסחר בקריפטו יכול להיות תנודתיים מאוד, ולכן אסטרטגיית מסחר זהירה צריכה לכלול גיוון סיכונים. אחת הדרכים לגוון את הסיכון שלך היא הפעלת בוטים למסחר.

משמעת מסחר עקבית

ללמוד שפה, לסיים מרתון, להפוך למקצוען. כולם דורשים דבר אחד: משמעת. והמסחר אינו שונה.

בוטים מבטיחים משמעת מסחר עקבית גם בשווקים הפכפכים כאשר הפחד יכול להוביל אותך למכירה. בגלל כללי המסחר שנקבעו מראש, בוטים מייעלים את הביצועים לטווח הארוך ללא התערבויות אנושיות רגשיות.

רובוטים יכולים להיות מועילים להפליא, למרות שיש ויכוח מתמשך בשאלה האם יש להשתמש בהם במסחר במטבעות קריפטו. חשוב להדגיש כי על מנת למקסם את ההשפעה של בוט, על המשקיע לדעת כיצד לנצל את הכלי בצורה הטובה ביותר.

במקרים רבים, הרובוטים מקבלים החלטות השקעה כגון מתי לקנות או למכור בהתאם לתנאים שהמשקעים מציבים לו.

חשוב לזכור כי אמנם בוטים יכולים לסייע בביצוע הזמנות, אך הם אינם מהווים תחליף לאסטרטגיית השקעה.

האם בוטים למסחר בקריפטו באמת עובדים?

במילה אחת: כן!
רק שקול את העובדה שחברות גדולות משתמשות במסחר רובוטי במשך שנים. למעשה, בעשור האחרון, בוטים למסחר עקפו את כל התעשייה הפיננסית, כאשר אלגוריתמים אחראים כעת לרוב פעילות המסחר.

אם כך, השאלה היא לא אם הם עובדים, אלא כמה טוב הם עובדים. ויעילותם תלויה במידה רבה במספר גורמים, כולל הפלטפורמה והרובוטים שאתה בוחר, כמו גם רמות המומחיות והניסיון שלך.

רובוטים במטבעות דיגיטליים לסיכום

בורסת הקריפטו ידעו כתנודתית להפליא, הבוטים יכולים לעזור למשקיעים
לשפר את האפקטיביות שלהם במסחר בקריפטו בעזרת ניהול העסקות (קנייה ומכירה) במקומם.

אין ספק שרובוט למטבעות דיגיטליים יכול להגיב מהר יותר מבן אנוש, לנתח מידע על בסיס היסטוריה ולנצל את הפערים במחירים.

עם זאת, בוטים למסחר בקריפטו אינם דרך קלה להצלחה. על מנת לסחור ברווחיות, על הסוחרים להבין כי תהליך יצירת בוט טוב דורש יעדים ברורים, סבלנות וידע, כמו גם מידה מסוימת של אמון, ולכן חשוב להימנע מבוטים מתאימים לכל מקורות לא ידועים.

מבחינת הבעיות עם בוטים של מטבעות דיגיטליים – ראשית, בוטים רבים מספקים רק תשואות שוליות (גם כאשר הם פועלים נכון). שנית, בוטים רבים פשוט אינם מתוכננים היטב.

ניצול מוצלח של בוט קריפטו דורש ידע מעמיק במסחר במטבעות הדיגיטליים ותוכנית השקעה שמבוססת על רובוטים. עבור חלק מהמשקיעים, בוט יכול להיות כלי שימושי לסיוע במסחר בקריפטו.

כתב ויתור:
השקעה במטבעות קריפטוגרפיים הינה מסוכנת וספקולטיבית ביותר, ומאמר זה אינו המלצה להשקעה במטבעות קריפטוגרפיים או מטבעות דיגיטליים אחרים. מכיוון שמצבו של כל אדם הוא ייחודי, יש תמיד להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך לפני קבלת החלטות כלכליות.