מה שאתה צריך לדעת כמשקיע קריפטו מתחיל

מה שאתה צריך לדעת כמשקיע קריפטו מתחיל

אנו שומעים רבות על מטבע קריפטו, אך עבור רבים מאיתנו זה עדיין לא חלק קבוע מחיינו הכלכליים היומיומיים. למה?
יכול להיות חוסר השכלה בקרב משקיעים או היעדר כללי בשימוש במסחר. עם זאת, אם רכישת הידע הנכון הוא מחסום, בואו נלמד קצת על מסחר בקריפטו למתחילים ונוריד את מחסום הידע.

יסודות מטבע קריפטו דיגיטלי

מטבע קריפטוגרפי הוא מטבע דיגיטלי (המשמש אך ורק באינטרנט) הפועל כחליפין ישיר בין משתמשים ללא מעורבות של בנק או צדדים שלישיים אחרים. תחשוב על זה כמטבע חלופי לאמצעי תשלום מסורתיים, כמו מזומן, צ'קים וכרטיסי אשראי.

המידע המשמש בתוך המערכת נשמר בטוח באמצעות טכניקות הצפנה. שיטות אלה שומרות את המידע כדי להפוך את הפעילות לסודית וקשה לגישה לגורמים חיצוניים.

כאשר אתה ואחרים משתמשים בקריפטו, כולם והכל נשאר אנונימי. כל החילופין מתרחשים בקבוצה שנקראת "בלוקים" (מכאן המונח blockchain ), ששוב מקודדת (מוצפנת) על מנת לשמור עליה פרטית ומאובטחת.

יחידת הערך של הקריפטו נקראת כ"אסימון", המשמש אך ורק את חברי הקבוצה המעורבים בבלוקצ'יין. בכל פעם שעסקה מתרחשת, "כורה" מעדכן את הבלוקצ'יין.

מטבעות דיגיטליים לא נוצרים על ידי אף מערכת בנק או סוכנות ממשלתית, מה שאומר שהיא נמצאת ביקום משלה. כמו כן, היא אינה מוסדר באותה מידה כמו מוצרים פיננסיים אחרים, כמו בנקאות והשקעות. לפחות עדיין לא.

ניתן לרכוש ולמכור מטבעות קריפטוגרפיים בבורסות למטבעות דיגיטליים ; המטבע הקריפטו הנפוץ ביותר הוא ביטקוין. לדוגמה: בורסת binance מאפשרת למשתמשים לקנות ולמכור מטבעות קריפטו.

העתיד של מטבע קריפטוגרפי

רשות ניירות הערך האמריקאית (SEC) הכחישה יותר מעשר בקשות לקבלת הרשאה לרשום קרנות נסחרות בביטקוין (EFF). עם זאת, הסיבה יכולה להיות לטובתך כמשקיע: הצורך למזער את הסיכונים להונאה ומניפולציה ולהגביר את ההגנה על המשקיעים.

עם זאת, האם אתה מאמין? האם אתה חושב על קפיצת מדרגה, או לפחות להיכנס לקומת הקרקע, לפני הבלאגן המיינסטרים המטורף?

טיפים לסוחר הצעיר

ארנק קריפטו

ארנק היא תוכנה המאחסנת קוד פרטי וציבורי המאפשר לך לשלוח ולקבל מטבעות דיגיטליים ולפקוח עין על המטבע שלך.

ישנם מספר ספקי ארנקים , ותרצה לבצע בדיקת נאותות לפני שתבחר אחת מהן.

למד להתמודד עם הבלתי צפוי

מטבעות קריפטוגרפיים היא עדיין טכנולוגיה חדשה יחסית, מה שאומר שהיא יכולה להתנהג כמו תינוק: בוכים בוכים, לא מבינים איך הדברים עובדים, זוחלים ומעידים ומתנהגים בצורה לא הגיונית.

יהיה עליך להתרגל לשינויי מחירים עצומים, לחוסר יציבות ולחרדה כללית מצידך.