זוגות מסחר בקריפטו הסבר – מה זה וכיצד משתמשים בהם?

זוגות מסחר בקריפטו הסבר – מה זה וכיצד משתמשים בהם?

מסחר במטבעות דיגיטליים שונה מעט ממסחר בנכסים אחרים כמו מניות או סחורות. בעוד שברוב המקרים הפעולות זהות מאוד, ואפילו אינדיקטורים יכולים להיות בשימוש חוזר, אך יש הבדל אחד גדול אשר מבלבל הרבה אנשים בהתחלה.

מטבעות דיגיטליים אינם נסחרים בדרך כלל מול דולר אמריקאי (או כל מטבעות פיאט אחר) כמו סחורות ומניות. הם למעשה נסחרים נגד מטבעות דיגיטליים אחרים.

במאמר זה נדבר על זוגות מסחר בקריפטו ונסביר כיצד הם פועלים. אנו גם נעזור לך להחליט באיזה זוג מסחר עליך להשתמש וכיצד ארביטראז פועל לגבי זוגות מסחר.

מה זה זוג מסחר במטבעות דיגיטליים

בעת מסחר במטבע דיגיטליים בבורסה תשתמש בזוג מסחר. ברוב המקרים, אנשים ישתמשו ב-BTC לסחור נגד מטבע אחר, אבל יש למעשה זוגות מסחר רבים שאתה יכול להשתמש!

כאשר אתה בוחר בזוג למסחר בקריפטו הערך של המטבעה הדיגיטלי שמוצג לך, יהיה הערך של המטבע לעומת המחיר של ביטקוין (אם בחרתם בBTC). במילים אחרות, כמה מהמטבע הדיגיטלי הזה אתה יכול לקבל עבור ביטקוין אחד.

כיצד פועלים זוגות מסחר בקריפטו

זוגות מסחר במטבעות דיגיטליים פועלים על ידי השוואת העלות של מטבע דיגיטלי אחד לשני. פעולה זו משמשת ליצירת ערך.

ההבדל היחיד כאן הוא שרוב האנשים לא משתמשים במטבעות פיאט בחיי היומיום שלהם כמו שהסוחרים משתמשים עם מטבעות דיגיטליים. זוגות מסחר עוזרים לקבוע את ערכו של נכס כאשר הוא נסחר עבור נכס אחר, זהו זה.

דוגמה לזוג מסחר במטבעות דיגיטליים

פלוני מחזיק כרגע ביטקוין אחד, אבל הוא רוצה לרכוש אתריום במקום. הוא הולך לבורסה ובוחר זוג מסחר ETH / BTC. הבורסה מציגה אז מה הערך הנוכחי של אתריום מושווה לביטקוין. פלוני מסכים עם ערך זה ומגיש עסקה למכירת מחצית מהביטקוין שלו עבור אתריום.

פלוני היה מסוגל לעשות את העסקה כי הוא כבר החזיק BTC, שהיה בסיס לזוג.

דוגמה 2: אם פלוני החזיק XRP במקום ולא היה זוג מסחר בבורסה שלו, אז המסחר שלו היה נראה שונה.

ראשית, הוא היה צריך לסחור XRP / BTC כדי לקבל קצת ביטקוין, ואז אחרי שיש לו ביטקוין הוא יכול לבצע את המסחר ETH / BTC למכור את ה-Bitcoin שלו עבור אתריום.

זכור כי בעוד שנכס עשוי להיות רשום בבורסה זה לא אומר שאתה יכול לסחור בו בזוג עם כל מטבע דיגיטלי אחר בבורסה זו. כל המטבעות הדיגיטלים מאפשרים לסחור על בסיס ביטקוין.

לפעמים אתה צריך מטבע "מעבר" כדי לגרום לעסקאות לעבוד.

מה ההבדל בין זוגות קריפטו

סביר להניח ששמתם לב שיש הרבה זוגות מסחר שונים בבורסות הקריפטו. הם עובדים באותו אופן כמו כל זוג אחר, אבל אתה צריך להיות מודע כי הערך יכול למעשה להיות שונה בהרבה עבור כל זוג.

זה בגלל שלכל זוג יש למעשה ספר הזמנות משלו. יש לו הצעה וביקוש משלו, בהתאם לביקוש אתה יכול למעשה לסחור עם זוגות אלה.

מטבע בסיס בזוגות מסחר

מטבע בסיס הוא זה שהוקם כצמד מסחר משותף בבורסות. עבור בורסות קריפטו בלבד, תצטרך אחד מהזוגות האלה לפני שתוכל לסחור בפועל. ברוב המקרים, אלה הם המטבעות הפופולרי ביותר שאתה יכול לקנות.

הם כוללים בדרך כלל ביטקוין ואתריום, אבל לפעמים לבורסות יש גם אפשרויות אחרות, כולל מטבעות הבסיס שלהן! זה יכול לכלול דברים כמו BNB של Binance, שהוא המטבע המקורי שלהם.

מטבעות הבסיס המקובלים משתנים מהחלפה להחלפה ותצטרך לוודא בעצמך אילו מהם הם מקבלים.

איזה זוגות מטבעות דיגיטלים מתאימים עבור ארביטראז

בעת ביצוע ארביטראז' תצטרך למעשה לסחור במטבע דיגיטליים מול צמד מסחר של פיאט. זה אומר שתוכלו להשתמש ב-ETH/USD, LTC/USD, XRP/USD, EOS/EUR וכו'.

האם יש קשר בין זוגות מסחר במטבעות דיגיטליים

התשובה היא, לפעמים. למטבעות דיגיטליים וזוגות מסוימים יש התאמה במחיר מסוים שבו הם עוקבים זה אחר זה אך זה לא תמיד. מכיוון שביטקוין קשור לכל שוק המטבעות הדיגיטליים ורבים מהם נוטים לעקוב אחריו, אך לפעמים יש סטייה מסוימת.

זה יכול להיות נכון במיוחד אם אתה משתמש בזוג או בהחלפה שיש בה מספר קטן מאוד של סוחרים. במקרים אלה, כמעט כל הביקוש יכול להיות מוחזק לחלוטין בתוך מטבע הבסיס BTC, שמשאיר נזילות קטנה עבור זוגות אחרים. נזילות נמוכה יכולה לגרום לתנועת מחירים מוזרה, ואתה צריך להיות מודע לכך בעת המסחר.

מה זה זוגות מסחר במטבעות דיגיטליים
מה זה זוגות מסחר במטבעות דיגיטליים
חדשות אחרונות

תרום ביטקוין לאתר

אם אתה מוצא את האתר הזה שימושי, אנא שקלו לתרום כדי לעזור לפתח ולתחזק אותו. התמיכה שלך תתקבל בהערכה.

תרום ביטקוין לקריפטון בעזרת קוד QR


ודא שהרשת היא BTC.