האם מסחר יומי במטבעות דיגיטליים שווה את זה?

האם מסחר יומי במטבעות דיגיטליים שווה את זה?

פעם רק הברוקרים, בתי מסחר או מוסדות פיננסיים גדולים יכלו לסחור באופן פעיל ביום יום, אך עם הופעת האינטרנט ופלטפורמות המסחר באינטרנט – היום כמעט כל אחד יכול לסחור יומי.

מסחר יומי של מטבעות דיגיטליים יכול בסופו של דבר להיות השקעה מאוד משתלמת כל עוד היא מתבצעת כהלכה אך מסחר יומי בהחלט יכול להיות אתגר עבור סוחרים חדשים יותר – במיוחד אלה שאינם מוכנים וללא אסטרטגיה מחושבת. הפסדים במסחר יומי קורים אפילו לסוחרים המתקדמים ביותר אז האם זה שווה את זה?

היתרונות של מסחר יומי בקריפטו

סוחרים יכולים לנצל מספר תכונות ייחודיות שיש לשוק הקריפטו להציע כדי למקסם את הרווחים שלהם כאשר הם סוחרים ביום יום. להלן היתרונות הבולטים במסחר יומי בקריפטו.

שוק 24/7

אחד ההיבטים הייחודיים ביותר של מסחר בקריפטו הוא שהשוק פתוח 24 שעות ביממה ו -7 ימים בשבוע. ככה שנוכל לנצל את כל ההזדמנויות שמגיעות לשוק שלעולם לא נסגר.

תנודתיות היא הנורמה

כשמדובר במטבעות דיגיטליים, עליך להיות מודע לכך שהשוק מאוד תנודתי. הביטקוין יכול להתחיל את היום ב -32,000 דולר ואפילו לא כעבור כמה שעות המחיר התרסק ל -20,000 דולר והסוחרים הוותיקים אפילו לא ייבהלו. אם ברצונך להתחיל במסחר יומי, תנודתיות זו יכולה להיות מאוד משתלם מכיוון שההזדמנויות להרוויח הן רבות.

לא מוסדר

שוק המניות מוסדר, במיוחד בארה"ב והתקנות האלה כוללות שורה ארוכה של כללים, כולל באיזו תדירות מותר לבצע עסקאות. אתה יכול להתחיל לסחור ללא קשר לניסיון, גודל החשבון או אפילו גיל במקרים רבים!

נתונים שקופים ופתוחים

בשוק המטבעות הדיגיטליים אתה בדרך כלל לא צריך לשלם עמלות כדי להשתמש בבורסות. המשמעות היא שנתונים חיוניים למסחר זמינים עבורך ללא דמי מנוי. לדוגמה אם אתה רוצה לבדוק את פנקס ההזמנות, אז 99% מהמקרים תוכל לקבל מידע ישירות בתוך הבורסה למטבעות דיגיטליים.

באותו הקשר, ממשקי הבורסות הללו יגיעו לרוב עם מגוון כלי ניתוח טכניים המובנים אף הם. למרות שזה לא משפיע על ההחלטה האם להתחיל במסחר יומי בקריפטו, זה בהחלט יתרון ויכול לעזור לך במסע שלך להתחלת המסחר.

חסרונות במסחר יומי בקריפטו

כמו ברוב הדברים בחיים, ישנם יתרונות וחסרונות למסחר במטבעות הדיגטלים, לכן לפני שתחליט, הקפד לקרוא את המאמר המלא לפני שתרוץ להשקיע בביטקוין. להלן החסרונות הבולטים במסחר יומי בקריפטו.

שוק שפעיל 24/7


כן, אני מודע לכך שרשמנו את זה גם כיתרון, אבל הנושא הזה יכול להיות גם חסרון גדול. קל לחשוב שלשוק שפתוח תמיד יהיו עסקאות רצויות, כאשר למעשה זה פשוט לא נכון.

מה שזה למעשה אומר הוא שיש פחות חלקים מהיום שבהם תוכל לבצע עסקאות צפויות (במילים אחרות, רווחיות). זה יכול להשאיר אותך בוהה במסך ומחכה יותר משאתה רוצה כסוחר יומי.

אין אישור מהממשלה


אם בורסה סוגרת את שעריה, נפרצת או פשוט מחליטה להיעלם אז אין מי שיעזור לך, אין סמכות עליונה או תוכנית ביטוח שתעזור להחזיר את ההפסדים שלך.

חדשות

זה הולך יד ביד עם היבט התנודתיות. בשאר סוגי הנכסים, רווחי החברה ונתונים ממשלתיים מתפרסמים בלוח זמנים שבעזרתו תוכל לחזות לאן המגמה הולכת במידה מסוימת. עם זאת, בקריפטו, זה בחינם לכולם והחדשות הקטנות ביותר מבלוג אקראי יכולות לשלוח את המחיר לזינוק או לצניחה בזמן שעוד לא סיימת לקרוא את המשפט הזה.

טעיות נפוצות במסחר יומי בקריפטו

אם הראש שלך חושב כעת על מסחר יומי ואתה חושב שאתה מוכן אז מצוין! אבל אתה צריך לדעת איך לעשות את זה כמו שצריך ולא ליפול על טעויות של צעירים, לכן אנחנו הולכים לדבר בקצרה על כמה מהדברים שיש לשים לב אליהם בעת המסחר היומי.

מסחר לפי FOMO ו- FUD (רגש, פחד)

אתה יכול להודות בזה, זה בסדר, כולנו היינו שם. כולנו קראנו את החדשות שהביטקוין עומד לקרוס והתחפרנו וביצעו הזמנת מכירה. FUD (פחד, אי-ודאות וספק) ו- FOMO (חרדת החמצה) זה משהו שאתה צריך לשלוט עליו בעת מסחר ביום.

מסחר ברגשות לעומת ניתוח יביא לא פעם לאובדן ההשקעה. אם אינך זהיר אז אתה יכול להיקלע לכל הרעש שמקיף את התעשייה המטורפת הזו. חדשות, בלוגים, פורומים שונים וסלבריטאים אקראיים בטוויטר לא יכולים לחזות את העתיד אז אל תתנו להם יותר מדי תשומת לב.

דרך הגיונית יותר לסחור יומי היא להמציא אסטרטגיית מסחר משלכם תוך שימוש במדדים ותנאים שונים שאתם מתחייבים אליהם. אין שום דבר רע בקריאת חדשות קריפטו אבל קח הכל ברגוע ולעולם אל תקבל החלטות מסחר בגלל שמועות מופרכות.

הכלים הלא נכונים

לא כל מוצרי הקריפטו נוצרו באופן שווה ובוודאי שלא כולם נוצרו במיוחד למסחר יומי. חלקם יכולים לסייע לך וחלקם יפגעו בך כשתרצה למקסם את הרווחים.

ארנקי חומרה כמו טרזור (Trezor) או לדג'ר הם דוגמאות מושלמות לכך. 'ארנקים' אלה בנויים מתוך מחשבה על אבטחה, במילים אחרות הם נועדו לאחסן את הנכסים שלך בבטחה לאורך זמן. שימוש בהם יכול לקחת זמן להעביר את הנכסים שלך מהארנק לבורסה ולאחר מכן לבצע את פקודת המסחר שאתה רוצה.

דרך טובה להימנע מכך היא לשמור את רוב מטבעות הקריפטו שלך על ארנק החומרה, אך להקצות סכום למסחר היומי שלך בבורסה על מנת לסחור במהירות.

ניתוח טכני

התייחסות רבה מדי לניתוח טכני יכולה להוביל למה שנקרא 'עיוורון ניתוחים טכניים' או חוסר יכולת לראות משהו מחוץ לקווים. יכול להיות שכל התעשייה רק ​​יורדת ופספסת את זה כי הראש שלך היה תקוע יותרמדי בתרשימים.

כדי להימנע ממצב לא נעים שכזה פשוט היו הגיוניים ושימו עין אחת על חדשות הקריפטו ועין אחת על התרשימים. תמיד תשאל שאלות ואל תסתמך יותר מדי על הנתונים, תמיד תהיה ביקורתי ותחשוב "מה יכול לגרום להתנהגות זו".

אז האם כדאי לסחור יומי במטבעות דיגיטליים?

לאחר שקראתם את היתרונות, החסרונות והמלכודות של מסחר יומי בקריפטו, אתם עשויים לחשוב האם זה בכלל כדאי, אנחנו מבינים לגמרי.

אתה צריך הרבה זמן וסבלנות במסחר יומי. לדוגמה, דמיין שאתה סוחר ביום בביטקוין ויצרת חוק משלך שאומר שתמכור כשהמחיר יעלה ב -10%. ובכן המחיר שלך מגיע וכמו כל סוחר יומי ראוי, אתה פועל לפי הכלל שלך ומוכר אך לאחר מכן, המחיר ממשיך לעלות ולעלות ואתה רואה כי יכולת לממש את הפוטנציאל של הביטקוין יוותר ושהפסדת רווחים גדולים יותר.

להצליח במסחר יומי זה לא קל בכלל. מסחר ביום יכול להיות רווחי למי שיש לו זמן וסבלנות. זה דורש שילוב של ניתוח טכני, ניתוח חדשות ושכל ישר.

ישנן דרכים להקל על חיי המסחר היומי שלך. אתה יכול להפוך הכל לאוטומטי. במילים אחרות, אתה יכול לבנות בוט למסחר בקריפטו כדי לבצע את העבודה הקשה עבורך ולבצע את העסקאות שלך 24/7.

כבני אדם זה יכול להיות מתיש כל הזמן לקרוא את התרשימים ולעשות בחירות של שניות. עם זאת, בוטים הם יעילים להפליא ועושים את הבחירות האלה עבורך, ומבצעים חישובים ארוכים ומסובכים ללא תחושת זמן.

יתר על כן, בוטים לא יסבלו מ- FOMO או FUD ויגיבו רק לנתונים טכנים. הם גם לא מעוניינים בחדשות ואין להם טוויטר, כך שהם לא כפופים לאף גורם. נוסף על כל זה, הבוט שלך אוהב את התנודתיות ואת חוסר הבשלות של שוק הקריפטו מכיוון שהוא יכול לבצע ביצועים טובים הודות לתדירות של מגמות עלייה ולאחר מכן מגמות ירידה.