דף נחיתה מה זה? דפי נחיתה הסבר

דף נחיתה מה זה? דפי נחיתה הסבר

דף נחיתה מה זה ? בשיווק דיגיטלי, דף נחיתה הוא דף אינטרנט עצמאי, שנוצר במיוחד עבור קמפיין שיווקי או פרסומי. זה המקום שבו מבקר "נוחת" לאחר שהוא לוחץ על קישור בדוא"ל, או מודעות מגוגל, בינג, יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, או מקומות דומים באינטרנט.

דף נחיתה מה זה

שלא כמו דפי אינטרנט, אשר בדרך כלל יש מטרות רבות לעודד חקירה, בניית דף נחיתה מעוצבים עם מיקוד יחיד או מטרה, המכונה קריאה לפעולה (או CTA, בקיצור).

המוקד הזה הוא שהופך את דפי הנחיתה לאפשרות הטובה ביותר להגדלת שיעורי ההמרה של הקמפיינים השיווקיים שלך ולהורדת העלות של רכישת ליד או מכירה.

בניית דף נחיתה קיים לאחר שהסיכויים בחלק העליון של המשפך לוחצים על קישור במודעה, בדוא"ל או בכל מקום אחר באינטרנט. זה המקום שבו ההמרה (כמו רכישה, הרשמה או רישום) תתבצע.

ההבדל העיקרי בין דף הבית לדף נחיתה

בעוד שלדף הבית יש עשרות הסחות דעת פוטנציאליות – אפשר בעצם לקרוא להן "דליפות" במקום קישורים – דף הנחיתה ממוקד במיוחד. העובדה שיש פחות קישורים בדף הנחיתה שלך מגדילה את ההמרות, מכיוון שיש פחות קליקים מפתים שירחיקו מבקרים מהקריאה לפעולה. זו הסיבה שמשווקים מומחים תמיד משתמשים בדף נחיתה ייעודי כיעד לתנועה שלהם.

בטח, דף הבית נראה מדהים. הוא מציג את המותג, מאפשר לאנשים לחקור מגוון מוצרים, ומציע מידע נוסף על החברה וערכיה. מכאן, מבקר יכול ללכת לכל מקום – להגיש בקשה לעבודה, לקרוא כמה הודעות לעיתונות, לסקור את תנאי השירות, לפרסם במועצות המנהלים של הקהילה וכו '.

אבל הם לא בהכרח יבצעו רכישה. וזו הנקודה.

בניית דף נחיתה עבור לקוח זה משרת מטרה שונה לחלוטין. בשילוב עם מודעות סופר חלקלקות שמקדמות הצעה אחת, כל מה שקשור אליה עובד קשה כדי להפוך את המבקרים האלה ללקוחות. זה עושה עבודה טובה יותר כדי להמיר את התנועה המותג כבר מקבל. זה הכוח של דפי נחיתה!

סוגי דפי נחיתה

דפי נחיתה ליצירת לידים: הם נקראים גם דפים "דור הפניות" או "לכידת הפניות", והם משתמשים בטופס כקריאה לפעולה שלהם לפעולה. טופס זה כמעט תמיד אוסף נתוני לידים, כגון השמות וכתובות הדואר האלקטרוני של המבקרים.

משווקים וחברות B2B שמוכרים פריטים בעלי כרטיסים גבוהים משתמשים בשירותי בניית דף נחיתה מסוג זה כדי לבנות רשימה של לקוחות פוטנציאליים. לפעמים הם מציעים משהו בחינם, כמו ספר אלקטרוני או וובינר, בתמורה לפרטי קשר. מותגי מסחר אלקטרוני יכולים גם להשתמש בדפים אלה לבניית רשימות, או להציע משלוח חינם או מבצעים מיוחדים, מדי.

דפי נחיתה קליקים: בשימוש תכוף על ידי משווקי מסחר אלקטרוני ו- SaaS (תוכנה כשירות), דפי לחיצה הולכים ישר למכירות או למנוי. בדרך כלל, יש להם לחצן פשוט כקריאה לפעולה ששולחת את המבקר לזרימת התשלום.

תנועה לדפי נחיתה

תצטרך למלא את המשפך הזה מלא במבקרים כדי שדף הנחיתה שלך יעבוד. למרבה המזל, יש לך הרבה אפשרויות. בואו נחקור כמה ממקורות התנועה הנפוצים יותר לדפי נחיתה.

תעבורת חיפוש בתשלום

רוב מנועי החיפוש כוללים פרסום בתשלום. כשמישהו מחפש משהו.

מודעות בתשלום לפי קליק מוכנות ומשולמות על ידי משווקים. מישהו שלוחץ יהיה מוכן על ידי העותק המקסים שלך (ולפעמים, החזותיים שלך). וסביר להניח שהתמקדת בהם בהתבסס על מונח החיפוש שלהם, נתונים דמוגרפיים או תחומי עניין שנחשפו על-ידי היסטוריית הגלישה שלהם.

באופן מכריע, כשאתה יוצר מודעה, אתה יכול לבחור לאן הקישור יוביל את המבקר שלך. כן, אתה יכול לבחור לשלוח אותם לדף הבית שלך. אבל, כפי שנחקור בהמשך, עדיף הרבה יותר ליצור דף נחיתה עצמאי שתואם לעותק המודעה שלך ומציע קריאה ברורה לפעולה.

תנועה חברתית בתשלום

הצגת מודעות באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או לינקדאין היא דרך מבריקה לפלח אנשים וקהילות שיתעניינו במיוחד במותג שלך, בין אם הם עדיין בשוק ובין אם לאו.

במקום שאנשים יחפשו את "מועדון גבינת החודש", אתה עשוי לפרסם לאנשים שהוסיפו "הערכת גבינה" לרשימת תחומי העניין שלהם בפרופיל הפייסבוק שלהם. היופי בזה הוא שאתה יכול ליצור קשר עם לקוחות לפני שהם מתחילים לחפש את המוצר שלך – או לפני שהם רוצים אותו!

מלבד הצעת תכונות פילוח מתקדמות, לכל ערוץ חברתי יש מאפיינים משלו. אינסטגרם, למשל, עובדת היטב עבור מוצרים ומותגי לייף סטייל עם משיכה ויזואלית חזקה. מצד שני, מפרסמי B2B מעדיפים להשתמש בלינקדאין כדי להגיע לאנשי מקצוע שעובדים בתעשיות ספציפיות.

קמפיינים בדוא"ל

דואר אלקטרוני הוא לעתים קרובות כערוץ השיווק היעיל ביותר שם בחוץ בגלל התפוצה העצומה שלה (ועלויות נמוכות) בהשוואה לפלטפורמות אחרות

תעבורת חיפוש אורגנית

המונח "תנועה אורגנית" מתייחס לכל מבקר שמגיע ממקור שלא שולם – כמו החצי התחתון של תוצאות החיפוש של Google או Bing (SERPs). על ידי יצירת תוכן משכנע ושימושי באופן לגיטימי באתר או בדפי הנחיתה שלך, אתה יכול להבטיח שהעסק שלך יופיע בתדירות גבוהה יותר בחיפושים קשורים. ככל שהתוכן שלך גבוה יותר, כך טוב יותר.

מקווה שלמדתם דף נחיתה מה זה, צוות קריפטו

דף נחיתה מה זה
דף נחיתה מה זה
חדשות אחרונות

תרום ביטקוין לאתר

אם אתה מוצא את האתר הזה שימושי, אנא שקלו לתרום כדי לעזור לפתח ולתחזק אותו. התמיכה שלך תתקבל בהערכה.

תרום ביטקוין לקריפטון בעזרת קוד QR


ודא שהרשת היא BTC.