איך למכור ביטקוין ומטבעות דיגיטליים אחרים

איך למכור ביטקוין ומטבעות דיגיטליים אחרים

מכירת ביטקוין ומטבעות דיגיטליים אחרים אינה קשה, אך תצטרך לשקול את הדרכים השונות שזמינות ולהחליט מה מתאים לך. במאמר זה, אנו נדבר על 4 שיטות למכירת/משיכת ביטקוין שהם העיקריות ביותר שתוכל להשתמש בכדי למכור את מטבע הקריפו שלך.

ארבע דרכים למכור/למשוך ביטקוין

מטבע דיגיטלי הפך פופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות. מחקר משנת 2021 מצא כי כ-46 מיליון אמריקאים,כ-17% מהאוכלוסייה הבוגרת, מחזיקים כיום בביטקוין. אבל קניית ביטקוין היא רק חתיכה אחת בפאזל. כדי להרוויח מההשקעה שלך, תצטרך גם לדעת איך למכור את המטבע הדיגיטלי שלך.

ישנן מספר שיטות שונות בהן תוכל להשתמש כדי למכור את הביטקוין שלך ומטבעות קריפטו אחרים. לכל אחד מהם יש יתרונות, חסרונות וסיכונים שאתה צריך להיות מודע להם.

הנה ארבע דרכים למכור את הביטקוין שלך:

1 מכירת דרך בורסות

בורסת מטבעות דיגיטליים היא פלטפורמת מסחר שבה משקיעים יכולים לקנות ולמכור ביטקוין ומטבעות קריפטו אחרים. חילופים אלה פועלים כמתווכים בין קונים ומוכרים, בדומה לחברת תיווך. באפשרותך להוסיף כסף לחשבון שלך ולאחר מכן להשתמש בו כדי לסחור במטבעות דיגיטליים.

למה להשתמש בבורסה

  • היתרון של מכירת מטבע הקריפטו שלך באמצעות בורסה הוא שזה פשוט ונוח. ישנם אינספור קונים ומוכרים שהתאספו בחלל אחד, ואתה לא עושה את העבודה של מציאת הקונה שלך.
  • בנוסף, הבורסה מטפלת בכל פרטי העסקה. לא רק שאתה יכול למכור את הביטקוין שלך בדולרים אמריקאים, אלא שאתה יכול גם למכור אותו עבור מטבעות קריפטוגרפיים אחרים.

מדוע אין להשתמש בבורסה

  • החיסרון בשימוש בבורסה הוא שסביר שתשלם עמלות מסחר, בהתאם לפלטפורמה בה אתה משתמש.

2 מסחר ישיר

מסחר ישיר הוא מצב שבו אתה מוכר את מטבע הקריפטו שלך ישירות לאדם אחר. שיטה זו יכולה להיעשות באינטרנט על ידי סריקת קוד QR של הארנק בצד השני והעברת המטבע אליהם, בזמן שהם שולחים לך תשלום באמצעים אחרים העברה בנקאית לדגומה.

מדוע להשתמש במסחר ישיר, יש בהחלט כמה הטבות לשיטה זו.

  • אתה יכול למכור את המטבע הדיגיטלי שלך למישהו שאתה מכיר ללא מתווך, עמלות מסחר, או שיש תיעוד של המכירה שלך.
  • אתה יכול לנהל משא ומתן על המחיר שאתה רוצה, ואין אף אחד שמפקח על העסקה הזאת.

למה אתה לא צריך להשתמש בסחר ישיר, יש גם כמה חסרונות לשקול:

  • עסקאות ישירות יכולות להיות מסוכנות מאוד אם אתה לא יודע ולא סומך על הצד השני. יש סיכון שהם ייקחו את מטבע הקריפטו ששלחת ולא ישלמו לך כפי שהובטח.
  • בנוסף, שיטה זו עשויה להיות פשוט יותר לא נוחה מאשר למכור בבורסה.

3 מכירה ביטקוין באמצעות מסחר P2P

p2p בדומה למכירת ביטקוין באמצעות בורסה, ניתן גם כאן למכור אותם בשוק עמית לעמית. עסקאות P2P אלה נעשות בפלטפורמת מסחר, אך הפלטפורמה אינה מקלה על המסחר באותו אופן שבו בורסה הייתה פועלת או משמשת כמתווכת.

מדוע כדאי להשתמש ב- P2P

  • יש לך את כל השליטה, כולל למי אתה מוכר את המטבע הקריפטו שלך וכמה אתה גובה.
  • אין עמלות מסחר כמו שיש בבורסה.

למה אתה לא צריך להשתמש P2P

  • השימוש במסחר P2P הוא פחות נוח.

4 כספומט ביטקוין

כספומטים של ביטקוין הם מושג חדש יותר המאפשר לך לסחור בביטקוין ולקבל מזומן בתמורה. קיוסקים אלה דומים לכספומטים מסורתיים בבנק, אבל במקום לקחת כסף מחשבון הבנק שלך, אתה מוכר ביטקוין מהארנק שלך ומקבל שקלים בתמורה.

ייתכן תחויב בדמי שירות עבור שימוש ב- כספומט ביטקוין (Bitcoin ATM). יש להיזהר אם אתה משתמש בכספומטים של ביטקוין, מפני שיש להם עמלות גבוהותי.

איך להישאר בטוח שאתה מוכר ביטקוין

אם אתה קונה ומוכר ביטקוין ומטבעות דיגיטליים אחרים, חשוב שתשקול את הסיכונים ותנקוט אמצעי זהירות כדי לשמור על עצמך ועל הכספים שלך בטוחים.

כמו בכל חשבון באינטרנט, שמור על הסיסמאות שלך בטוחות. אם מישהו יכול לגשת לסיסמה של ארנק הקריפטו שלך או לבורסת המטבעות הדיגיטליים שלך, הוא עלול לגנוב את כלהמטבעות שלך.

שקלו להשתמש ברשת וירטואלית פרטית כמו ExpressVPN או NordVPN כדי להוסיף שכבת הגנה נוספת בעת גישה לחשבונות שלכם.

עמלות נפוצות בעת מכירת ביטקוין

כאשר אתה משתמש בבורסת מטבעות דיגיטליים כדי למכור את הביטקוין שלך ומטבעות קריפטו אחרים, ייתכן שאתה כפוף לעמלות מסחר. העמלה שאתה משלם יכולה להתבסס על אחוז מסכום העסקה שלך או פשוט עמלה קבועה לכל עסקה.

כל בורסה צריכה ליידע אותך על העמלות שלהם מראש, כך שסוחרים לא יהיו מופתעים מהם במהלך העסקה. רבים מהבורסות מפרסמים רשימה של עמלות באתר האינטרנט שלהם, כך שתוכלו לראות אותם עוד לפני ההרשמה להחלפה.

איך למכור ביטקוין צעד אחר צעד

שימוש בבורסה למטבעות דיגיטליים היא הדרך הפשוטה והנפוצה ביותר למכור ביטקוין ומטבעות קריפטו. כך תוכלו למכור את הביטקוין שלכם בבורסה באינטרנט:

ראשית, הירשם לחשבון בורסה על פי בחירתך. המידע הדרוש כדי להירשם יכלול את שמך, כתובת הדוא"ל, הסיסמה ועוד.

אמת את זהותך – לאחר ההרשמה, יהיה עליך לספק הוכחת זיהוי ולאמת את זהותך. הוכחת זהות יכולה לכלול דרכון או רישיון נהיגה. ייתכן שיהיה עליך גם להגיש סלפי שלך מחזיק תעודת זהות.

העבר המטבעות לארנק שלך – כדי למכור את המטבע הדיגיטליים שלך, תצטרך להעביר את המטבעות שלך מהארנק הנוכחי שלך לחשבון בבורסה שלך. אם אתה מאחסן כעת את מטבע הקריפטו שלך בבורסה שבה אתה מתכנן למכור אותם, יש לדלג על השלב הזה.

אחרת, תצטרך להעביר את המטבעות שלך מהארנק הנוכחי שלך לבורסה לפני שתוכל למכור אותם. זכור כי שלב זה יכול להימשך מספר ימים, כדאי להיות בטוח בביצוע ההעברה לפני שאתה רוצה למכור.

לבצע הזמנת מכירה – כדי למכור את מטבע הקריפטו שלך, בסופו של דבר תצטרך לבצע מה שנקרא הזמנת מכירה. כל שעליך לעשות הוא לציין את סוג המטבע שאתה רוצה למכור, כמה אתה רוצה למכור, ואיפה אתה רוצה את התשלום שלך.

למכור ביטקוין ומטבעות קריפטו לסיכום

האם אתה מוכן למכור את הביטקוין שלך או מטבע דיגיטליים אחרים? כיסינו את השיטות הפופולריות ביותר, ועכשיו זה תלוי בך לבחור מה הכי הגיוני בשבילך.

לכל שיטה יש יתרונות משלה, אבל לכל אחת יש גם חסרונות. כאשר שוקלים איזו היא השיטה הנכונה, שקול את העמלות שתשלם, את אמצעי הבטיחות במקום.