מדריך להשקעה במטבע ביטקוין

מדריך להשקעה במטבע ביטקוין

להלן מדריך מעמיק שיעזור לך ללמוד איך להשקיע בביטקוין BTC , מה זה ביטקוין וכיצד הביטקוין עובד. ניתן לרכוש ביטקוין באמצעות שקלים, דולרים, יורו או כל מטבע אחר.

מה זה ביטקוין?

לפני שתלמד כיצד להשקיע את הכסף שלך בביטקוין, עדיף לך להבין מה זה בדיוק.

למרות שאולי אינך צריך לדעת כיצד כל הפרטים הטכניים פועלים כדי להתחיל להשקיע, אך זה עשוי להיות חכם מצידך לדעת קצת ידע בסיסי ואוצר מילים. אחרי הכל, זה הכסף שלך, וכמו הרבה מאמצים פיננסיים, הביטקוין אכן כרוך בסיכון.

ביטקוין הוא " מטבע דיגיטלי ” – כלומר, זה כסף שקיים אך ורק באינטרנט, והוא אינו מנוהל על ידי בנק או מסלקה ספציפית.

מכיוון שעסקאות ביטקוין לא צריכות לעבור דרך מוסד ממשלתי/בנק, דמי העמלה של העסקה נוטים להיות נמוכים בהרבה, וסביר להניח שלא תתקלו בכאבי ראש מסוימים הקשורים לבנק כמו למשל הקפאת חשבונכם או איזון מינימלי.

ניתן לרכוש ביטקוין באמצעות שקלים, דולרים, יורו או כל סוג אחר של מטבע אחר, ניתן להחליף אותו באינטרנט ולא משנה היכן נמצא הנמען או השולח.

זה יכול להקל הרבה יותר על קנייה או מכירה של מוצרים ושירותים, שכן בנקים מסורתיים גובים לעתים קרובות עמלות עסקה זרות או גורמים לצרכנים לשלם עבור המרות מטבע.

הביטקוין נשלח ומתקבל באמצעות ארנק ביטקוין דיגיטלי, אותו אתה מוריד למחשב או למכשיר הנייד שלך. יש מגוון רחב של ארנקים בשוק האפליקציות. (עוד על ארנקים מאוחר יותר.)

מה הופך את הביטקוין למיוחד?

עבור משתמשים רבים, התשובה היא אבטחה. ביטקוין ומטבעות אחרות של קריפטו, השתמש באמצעי אבטחה מחמירים מאוד כדי לאמת עסקאות.

אולי שמעתם את המונח " בלוקצ'יין ". ביסודו של הדבר, הבלוקצ'יין הוא מעין ספר חשבונות שקוף לציבור: רשימה של עסקאות ביטקוין שאושרו המאמתות את שלמותה של כל עסקה.

העסקאות מאושרות על ידי כורי ביטקוין, המשתמשים בחומרת מחשב מיוחדת לביצוע חישובי הצפנה מתמטיים הנדרשים לאישור כל פריט בבלוקצ'יין. כורי ביטקוין מתוגמלים על שירות זה בדמי עסקה ובביטקוינים חדשים שנוצרו.

יתר על כן, ארנק הביטקוין שלך יוצר מפתח פרטי עבור כל עסקה. מפתח זה הוא נתון סודי המשמש כמעין חתימה לאישור זהותך וגם כדי לא לשנות את העסקה רטרואקטיבית.

כל אמצעי האבטחה הללו הם חלק ממה שהופך את הביטקוין למטבע קריפטוגרפי מאובטח ביותר – הביטקוין לא היחיד ברשימת מטבעות הקריפטו שזמינים, אולם הוא נחשב לראשון.

יתרונות וחסרונות של השקעה בביטקוין

כעת, לאחר שאתה יודע את יסודות הביטקוין, ייתכן שאתה תוהה איך להשקיע בביטקוין.

קניית ביטקוין לא קשורה כלל לשוק המניות המסורתי. במקום זאת, מדובר פשוט ברכישת אסימוני ביטקוין. למרות שהביטקוין הוא רק מטבע שניתן להשתמש בו כמו שטרות בארנק, רכישת ביטקוין יכולה להיחשב כהשקעה, מכיוון שהערך הנתפס של מטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין משתנה עם הזמן. ובמקרה של bitcoin במיוחד.

לפיכך, אחד היתרונות הפוטנציאליים הגדולים ביותר בקניית ביטקוין היא האפשרות להרוויח תשואה גבוהה. ככל שערך הדולר של הביטקוין עולה, למטבעות שבבעלותך יהיה ערך גדול יותר.

מכיוון שהכל באינטרנט וקניית ביטקוין לוקחת דקות, לא קשה להתחיל להשיע בביטקוין.

תמיד קיים סיכון שהביטקוין יירד, ניתן להפסיד כסף אם אתה רוכש ביטקוין והמטבע חווה ירידה משמעותית בערך.

אמנם הביטקוין עצמו יציב יחסית ביחס למטבעות קריפטוגרפיים אחרים, אך חשוב לדעת כי מטבעות דיגיטליים עלולים לרדת.

השקעה בביטקוין: מדריך מההתחלה ועד הסוף

בטוחים שאתם רוצים להשקיע בביטקוין? התהליך למעשה פשוט. אתה יכול אפילו להפוך את התהליך לאוטומטי באמצעות השקעה אוטומטית (נדבר על זה בהמשך) .

השלב הראשון הוא יצירת חשבון בברוסה המאפשרת לך לקנות, למכור ולהחליף ביטקוין בשוק.

שימו לב כי בורסות ביטקוין רבות פועלות כצד שלישי; הבורסה שומרת עבורך על הביטקוינים שלך, מה שאומר שלעולם אין לך בעלות ישירה על הביטקוין שלך.

המשמעות היא שבמקרה של התקפת האקרים או הפרת נתונים, יהיה לך פחות אפשרות לתקן את הבעיה, אם כי זה גם אומר שאתה נושא באחריות פחותה וגם תוכל לשחזר בקלות רבה יותר את חשבונך באמצעות טכנולוגיה רגילה לשחזור סיסמאות אם תשכח פרטי הכניסה שלך.

או לחלופין ניתן להעביר את הכסף מהבורסה לארנק ביטקוין.

ארנק ביטקוין, לעומת זאת, בדרך כלל מציע לך בעלות מלאה על הביטקוין שלך – כלומר יש לך אחריות מוחלטת על כתובות ומפתחות הביטקוין הפרטיים שלך, ואם תאבד את המידע הזה, השחזור עשוי להיות קשה או אפילו בלתי אפשרי.

לאחר שתבחר בבורסה לקניית ביטקוין, תתבקש ליצור שם משתמש וסיסמה, ולאמת נתונים אישיים כמו כתובת המגורים שלך או מספר תעודת זהות.

אנו ממליץ על בורסת binance

לאחר שתצור חשבון בבורסה תוכל לקשר את חשבון בנק שלך, או מקורות כספים אחרים כמו PayPal או כרטיס אשראי. זהו החשבון בו תשתמש לרכישת ביטקוין או משיכת כספי ביטקוין.

לאחר שקישרת את חשבוך לאמצעי תשלום, תוכל לרכוש ביטקוין כמו שאתה קונה מוצר אחר באינטרנט.

די קל, נכון? ברכותיכם: אתם סוחרים רשמית בקריפטו , ליתר דיוק ביטקוין!

האם השקעה בביטקוין מתאימה לך?

ביטקוין עשוי להיות השקעה בעלת ערך רב. אבל זהו גם נכס מסוג שונה מאוד ממניה או אג"ח מסורתיות, או אפילו השקעה מוחשית כמו נדל"ן. ובגלל החידוש והמוניטין של חוסר הבנה, היא עלולה להיות חשופה לתנודות ערכיות (ומפחידות).

קריפטו, ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים אינם נתמכים או מובטחים על ידי אף ממשלה, הם תנודתיים וכרוכים ברמת סיכון גבוהה.

מדריך להשקעה במטבע ביטקוין
מדריך להשקעה במטבע ביטקוין
חדשות אחרונות

תרום ביטקוין לאתר

אם אתה מוצא את האתר הזה שימושי, אנא שקלו לתרום כדי לעזור לפתח ולתחזק אותו. התמיכה שלך תתקבל בהערכה.

תרום ביטקוין לקריפטון בעזרת קוד QR


ודא שהרשת היא BTC.