איך להפעיל קמפיין מודעות לידים בפייסבוק

איך להפעיל קמפיין מודעות לידים בפייסבוק

תלמד איך להפעיל קמפיין מודעות לידים בפייסבוק – אם היעדים שלך כוללים מחקר שוק, משוב מלקוחות, או אפילו הגדלת המרות, מודעות לידים בפייסבוק הן הבחירה הנכונה עבורך.

מודעות לידים בפייסבוק יכולות להשיג מגוון מטרות שיווקיות, אבל הן הכי טובות לעזור באחד מכללי הזהב של השיווק: הכר את הקהל שלך.

משווקים רבים חושבים שהם מכירים את הקהל שלהם, אבל לעתים קרובות מבלבלים בין נתוני לקוחות לבין ניתוח לקוחות. במערכת אקולוגית בעיקר מקוונת, קל לשכוח שלפעמים הדרך הטובה ביותר ללמוד על לקוחות היא פשוט לשאול שאלות. זה בדיוק מה שמודעות לידים של פייסבוק (הנקראות לפעמים טפסי לידים של פייסבוק) עושות.

אם היעדים שלך כוללים מחקר שוק, משוב מלקוחות, או אפילו הגדלת ההמרות , מודעות לידים של פייסבוק עשויות להיות הפתרון הנכון. מדריך זה יענה על כל השאלות שלך לגבי פורמט המודעה, כולל כיצד ליצור מסע פרסום וכיצד לבצע אופטימיזציה להצלחה.

מה זה קמפיין מודעות לידים בפייסבוק?

מודעות לידים בפייסבוק הן בעצם טפסים מקודמים. טפסים אלה מאפשרים למשווקים ללכוד פרטים מלקוחות תוך שהם מציעים הזדמנויות להתחבר, כגון הרשמות לניוזלטר, בקשות להדגמה או רישום לתחרות.

כאשר מישהו לוחץ על מודעת לידים, הוא הציג טופס שמאוכלס מראש במידע מפרופיל הפייסבוק שלו. את השאר ניתן להשלים בכמה הקשות קלות.

תכונה מרכזית במודעות לידים היא שהן מותאמות לנייד. זה המפתח לנתח של 88 אחוזים של פייסבוק במשתמשים ניידים – במיוחד מכיוון שלרוב לוקח 40 אחוז יותר זמן להשלים טפסים במחשב שולחני.

יתרון נוסף שמציעות מודעות ליצירת לידים בפייסבוק הוא שניתן לסנכרן לידים שנוצרו ישירות עם מערכת ניהול קשרי הלקוחות של החברה שלך או להוריד אותם כקובץ .CSV. זה מאפשר למשווקים לעקוב בצורה יעילה יותר, וזה חיוני לסגירת העסקה.

איך ליצור מודעת לידים בפייסבוק ב-10 שלבים

הנה איך להגדיר מודעות ליצירת לידים בפייסבוק, צעד אחר צעד.

1. עבור אל מנהל המודעות .

2. במנהל המודעות לחץ על צור בפינה השמאלית העליונה.

3. בחר יצירת לידים כיעד שלך ושם למסע הפרסום שלך.

4. בחר את הדף שבו אתה מתכנן להשתמש עבור מודעת הלידים. לחץ על הצג תנאים ולאחר מכן הסכים לתנאים וההגבלות של Facebook Lead Ads לאחר שתקרא אותם.

5. בחר את קהל היעד, המיקומים, התקציב ולוח הזמנים שלך. הערה: לא ניתן למקד מודעות לידים לאנשים מתחת לגיל 18.

6. בחר בפורמטים של מודעות לידים שלך. אתה יכול לבחור קרוסלה, תמונה בודדת, וידאו או מצגת.

7. הוסף את הכותרת, עותק הגוף וקריאה לפעולה. חלון מימין מציע תצוגה מקדימה של המודעה שלך תוך כדי יצירתה.

8. גלול מטה ולחץ על טופס צור קשר . כאן תוכלו להוסיף כותרת לטופס, להוסיף מבוא, שאלות, מדיניות הפרטיות של החברה שלכם ומסך תודה.

  • מבוא: השתמש בסעיף זה כדי להסביר בבירור מדוע אנשים צריכים למלא את הטופס שלך.
  • שאלות מותאמות אישית: ישנם שני סוגי שאלות שאתה יכול לבחור: שאלות סטנדרטיות (כלומר מגדר, שם תפקיד) ושאלות מותאמות אישית. שאל שאלות מותאמות אישית הנוגעות לעסק שלך, למשל: "מתי אתה מחפש לקנות מכונית חדשה?" ניתן לכלול עד 15 שאלות. יש ממשלות שמונעות ממפרסמים לבקש מידע מסוים,
  • סוג טופס: תחת סוג טופס אתה יכול לבחור: יותר נפח או כוונה גבוהה יותר. בחר נפח גדול יותר אם מטרת מסע הפרסום שלך היא להשלים את הטופס על ידי כמה שיותר אנשים. בחירה בכוונה גבוהה יותר מוסיפה שלב לטופס שלך המאפשר לאנשים לבדוק ולאשר את המידע שלהם לפני שהם לוחצים על שלח. זוהי אפשרות טובה אם המטרה שלך היא לסגור עסקה.
  • מדיניות פרטיות: מודעות לידים של פייסבוק דורשות קישור למדיניות הפרטיות של החברה שלך. ודא שיש לך דף באתר העסק שלך.
  • מסך תודה: מסך זה יופיע לאחר שליחת הטופס. אתה יכול גם לכלול כאן קריאה לפעולה או קישור להורדה.

9. לחץ על הגדרות מתחת לשם הטופס שלך ובדוק שברצונך לאסוף לידים אורגניים. שלב מתקדם זה הוא אופציונלי, אך מומלץ. אתה יכול גם לשנות את שפת הטופס שלך כאן.

10. לחץ על סיום בפינה השמאלית העליונה. בדוק את המודעה שלך ממנהל המודעות וכשתהיה מוכן לפרסום, לחץ על אשר .

לאחר שיצרת מודעה, תוכל לגשת ללידים דרך, שילוב מערכות לקוחות , הטמעה של ה-API של שיווק פייסבוק, או על ידי הורדה ידנית.

טיפים לפרסום מודעות לידים בפייסבוק עם תוצאות

פרסום בפייסבוק לעסקים עם תוצאות זה לא דבר פשוט! להלן רשימה של טיפים שיעזרו לכם עם קמפיין הלידים שלכם בפייסבוק.

תציע תמריץ

אנשים מוכנים יותר לחלוק איתך את המידע האישי שלהם אם אתה מציע משהו בתמורה. בין אם זה קוד פרומו או הורדה בחינם, תמריץ טוב מראה ללקוחות שאתה מעריך את המידע שלהם.

דוגמאות תמריצים פופולריות כוללות:

  • קבל מבצעים והצעות
  • היכנסו להגרלות ותחרויות
  • קבלת דגימות מוצרים
  • השתתף באירוע
  • הזמנה מראש של מוצרים
  • הורד מחקרים ומאמרים לבנים

היה ברור לגבי ההצעה שלך

שתף את הצעת הערך שלך מראש כדי שאנשים יבינו למה הם נרשמים. אמנם אופציונלי, אבל פייסבוק ממליצה לכלול מידע זה בעותק הקידום שלך ובמבוא בתחילת הטופס. כמו כן, הוסף מיתוג לאורך החוויה כדי שלא תהיה אי בהירות לגבי מי אנשים חולקים את המידע שלהם.

השתמש בתוכן ובפורמטים מושכים

בדיוק כמו כל מודעת פייסבוק אחרת , מודעות לידים מוצגות בצורה הטובה ביותר כאשר המדיום מתאים למסר. לדוגמה, אם אתה רוצה להציג מוצרים או תכונות מרובות, אולי פורמט קרוסלה הוא הבחירה הטובה ביותר. סרטון קצר, לעומת זאת, הוא פורמט טוב לסיפורים ולהגברת המודעות למותג.

אל תניח שבגלל שאתה מציע קריאייטיב תמריץ זה לא משנה. כלול תמונות וסרטונים באיכות גבוהה, עותק חד וכפתור CTA לתוצאות הטובות ביותר. 

שמור על הטופס שלך פשוט

זה פשוט: ככל שיהיה קל יותר למלא את הטופס, כך שיעור ההשלמה שלך יהיה גבוה יותר. לפי פייסבוק, עם כל שאלה שתוסיפו, הסיכוי שמישהו ינטוש את הטופס גדל.

בקש רק את המידע הרלוונטי ביותר. אם הטופס שלך כולל שאלות מרובות, הגבילו את מספר האפשרויות בין שלוש לארבע.

שאל את השאלות הנכונות

אם השאלות שסופקו מפייסבוק אינן עונות על הצרכים שלך, תוכל ליצור שאלות מותאמות אישית עבור הטופס שלך. בחר בין תשובה קצרה, בחירה מרובה ושאלות מותנות, המשתנות בהתאם לאופן שבו נענתה שאלה קודמת.

הטופס שלך יכול לכלול גם שדות איתור חנויות ותזמון פגישות המאפשרים לאנשים לחפש מיקום קרוב או לתזמן ביקורים.

פנה לקהל המתאים

קהל היעד שלך צריך להתאים למטרות מודעת הלידים שלך. ישנם שלושה סוגי קהלים עיקריים שתוכלו לבחור מהם:

  • קהלים דומים : אם המטרה שלך היא להרחיב את בסיס הלקוחות שלך, צור קהל דומים המבוסס על הלקוחות היקרים ביותר שלך כדי למצוא משתמשים דומים. למידע נוסף על אופן השימוש בקהלים דומים .
  • אנשים קרובים אליך : אם יש לך מיקום אחד או יותר והחשבון שלך מנוהל על ידי נציג פייסבוק, תוכל להשתמש בתכונת איתור העסקים ולמקד מודעות לאנשים במגוון החנויות שלך. פלח קהל זה אידיאלי אם המטרה שלך היא לקבוע פגישות, הדגמות או פשוט לעודד לקוחות לבקר.
  • קהלים מותאמים אישית : דוגמאות לקהלים מותאמים אישית יכולות לכלול אנשים שנרשמו לניוזלטר שלך, מבקרים אחרונים באתר ובאפליקציה או אנשים ב-CRM שלך.

תכנן מעקב

מעקב מהיר יכול לשפר משמעותית את סיכויי ההמרה. וככל שתעשה זאת מהר יותר כך ייטב. עסקים שיצרו קשר עם לקוחות תוך שעה יש סיכוי גבוה פי שבעה להשיג לידים מתאימים.

זכור שאפליקציות העברת הודעות הן כעת הדרך המועדפת על הצרכנים להתחבר למותגים . שני שלישים מהלקוחות מדרגים את העברת ההודעות לפני הטלפון, הצ'אט החי ותקשורת פנים אל פנים. אולי הגיע הזמן שהעסק שלך יכנס ל- Facebook Messenger . וכמובן, אם אתם רוצים לדעת מה הזמן המועדף על הלקוח שלכם ואמצעי התקשורת, אל תשכחו לשאול.

בדוק ובצע אופטימיזציה

מודעות הלידים הטובות ביותר הן לרוב תוצאה של בדיקות A/B וכוונון עדין. שקול להפעיל שתי מודעות לידים עם תמונות או עותק שונה. או נסה להפעיל מודעות לידים עם אורכי טפסים שונים כדי למדוד שיעורי השלמה.

קמפיין בפרסום בפייסבוק זה סדרה של מודעות שמטרתן להשיג מטרה, כמו יצירת לידים או הגדלת מספר המבקרים באתר. קמפיין בפרסום בפייסבוק מכילים קבוצות מודעות אחת או יותר. קבוצות המודעות מכילות מודעה אחת או יותר.

במנהל מודעות של פייסבוק תוכל לכלול עד 50 מודעות בכל קבוצת מודעות . אתה יכול לפתוח עד 10,000 קבוצות מודעות.

קמפיין לידים בפייסבוק
קמפיין לידים בפייסבוק
חדשות אחרונות

תרום ביטקוין לאתר

אם אתה מוצא את האתר הזה שימושי, אנא שקלו לתרום כדי לעזור לפתח ולתחזק אותו. התמיכה שלך תתקבל בהערכה.

תרום ביטקוין לקריפטון בעזרת קוד QR


ודא שהרשת היא BTC.