ניהול דף פייסבוק: 14 טיפים לניהול דף בפייסבוק

ניהול דף פייסבוק: 14 טיפים לניהול דף בפייסבוק

מחפשים טיפים עבור ניהול דף פייסבוק? להלן 14 עצות שיעזרו לך לנהל את הדף בפייסבוק ביעלות!

אם אתה בעל עסק, ייתכן שיש לך דף אחד או יותר בפייסבוק. אבל האם אתה מנהל ביעילות את דף הפייסבוק שלך?

במאמר זה נדון בכל הטכניקות והאסטרטגיות שכל המותגים מיישמים כדי לשמור על דף הפייסבוק שלהם מעודכן.

לכן, להפיק את המרב ממאמר זה על “איך לנהל דף פייסבוק!”

אבל, לפני שאתה מכיר את ‘איך לנהל דף פייסבוק ביעילות’ אם אין לך דף פייסבוק לעסק שלך, אז אנחנו מציעים לך ליצור אחד.

כל מה שאתה צריך לעשות הוא לעשות כמה קליקים, להחליט איזה סוג של דף אתה רוצה להיות, למלא פרטים בסיסיים, להוסיף תמונת פרופיל מושכת ותמונת נושא ולצאת לדרך!

מהם היתרונות שיש דף בפייסבוק?

  • מגביר את זיהוי המותג
  • משפר את נאמנות המותג
  • שיעורי המרה גבוהים יותר
  • הפחת את עלויות השיווק
  • חוויות לקוח עשירות יותר
  • משפר את נתוני השימוש של הלקוחות

והרבה יותר…

14 הטיפים המובילים לניהול יעיל של דף פייסבוק

עכשיו, כשאתה יודע את היתרונות שיש דף פייסבוק, בוא נסתכל על הטיפים והאסטרטגיות שניתן להשתמש בהם כדי לנהל את דף הפייסבוק שלך ביעילות.

1 בדוק את התוכן שלך

זה באמת משנה איזה סוג של תוכן אתה משתף בפייסבוק. אין כללים מדעיים, אך התוכן שלך צריך להיות ניתן לשיתוףאם התוכן שלך משותף במדיה החברתית, אתה תחפש מודעות גבוהה יותר למותג.

שים לב היטב, פייסבוק היא מקום אב יש מוניטין מקוון נפלא.

2 לסרטונים יש סיכוי גבוה יותר לצפייה

על פי מדיה חברתית היום, וידאו חי הוא לא הסוג היחיד של תוכן הוידאו שמקבל הרבה חשיפה בפייסבוק – פוסטים וידאו, באופן כללי, להגיע לקהל גדול יותר, בממוצע.

פוסט הסרטון הממוצע מייצר תפוצה אורגנית גדולה ב-135% בהשוואה לפוסטים של תמונות.

3 המשך לעדכן את סעיף אודות

באפשרותך לשתף מידע חשוב אודות החברה שלך, כגון כתובתך, מספר הטלפון, אתר האינטרנט שלך ועוד. ואתה יכול גם לספק פרטים לגבי השירותים שלך, מוצרים, תפריטים, מחיר, אירועים, והצעות מיוחדות.

המקטע אודות הוא אחד המקומות הבודדים שבהם באפשרותך ליצור היפר-קישור, ובאפשרותך לנצל אותו עד תום. לפני שתספק קישור לדף שלך (כולל “www…”), תן תיאור קצר של העסק שלך.

4 למטב עבור מנוע חיפוש 

כולכם חייבים להיות מודעים לכך שכדי להפוך את האתר שלכם למוצלח, עליכם לייעל אותו למנועי חיפוש. אבל, אף אחד לא שוקל את זה בעת בניית דף עסקי בפייסבוק.

אבל נחשו מה? גוגל גם סורקת את דף עסקי בפייסבוק. בדיוק כמו באתר שלך, אתה צריך למלא את התיאור במילות מפתח.

אתה רק צריך לעדכן את המקטעים תיאור, משימה, פרסים ומוצרים באותו מקום שעדכנת את המקטע אודות (לוח מנהלים > עריכת דף > פרטי עדכון), באמצעות מילות מפתח רלוונטיות.

וזהו זה, גוגל ימצא אותך!

5 צור לוח שנה עבור התוכן שלך

יצירת לוח שנה עבור התוכן שלך היא דבר שיעזור בתפקוד חלק. עם זאת, המבנה מועיל מאוד, במיוחד בשלבים המוקדמים או אם יש לך אנשים רבים המנהלים את הדף.

צור לוח זמנים כדי להגדיר ציפיות. הכינו רשימה של כל רעיונות התוכן שלכם. לאחר מכן התחל לתכנן את ערכות הנושא עבור כל יום בשבוע, כמו גם מי יפרסם את התוכן, על מה הם יפרסמו ובאיזו שעה הם יפרסמו.

אתה לא צריך לדבוק בלוח הזמנים בדיוק; זה צריך להיות נוזל וטבעי, אבל שיש נקודת התחלה הוא מועיל!

6 ספר את הסיפור שלך עם תמונת נושא

תמונה שווה אלף מילים. תמונת הנושא של 851*315 תגיד לקהל שלך אם כדאי לסמן לך חיבה או לא.

זהו שלב חשוב שאסור להתעלם ממנו. שכור צלם או מעצב אם אתה לא כזה.

עליך להשתמש בגרפיקה כדי לבטא את הסטורי של המותג שלך כדי שהצרכנים יבינו מה אתה מדבר מיד. הימנע משימוש בעותק רב מדי, וודא שאתה מכבד את הנחיות תמונת הנושא של פייסבוק!

7 השתמש בתמונת פרופיל מרתקת

כפי שכולכם בטח שמעתם את הציטוט הזה, “הרושם הראשוני הוא הרושם האחרון”.

ולכן, תמונת הפרופיל שלך חשובה לרושם הראשוני, כי הדבר הראשון שהקהל יראה בדף הפייסבוק שלך הוא תמונת הפרופיל שלך. ותמונת הפרופיל תוצג גם על ידי הקהל שלך בכל פעם שתפרסם משהו.

אז תוודא שאתה משקיע קצת מחשבה בזה. זה יכול להיות הלוגו שלך או התמונה האישית שלך. אבל נסה להשתמש בתמונה מרתקת.

8 קדם את הדף שלך

כעת, לאחר שבנית את הדף שלך, ודא שאתה גורם למישהו לקרוא אותו! התחל בביצוע הפעולות הבאות:

  • הזמן חברים וקרובי משפחה שיש להם עניין בעסק שלך,
  • הזמן את הלקוחות הקיימים שלך,
  • צור שילוט חנות עם קריאה לפעולה כדי “לסמן לייק” בדף שלך!
  • הוסף קריאה לפעולה לאישורים שלך,
  • הוסף תיבת קישור לפייסבוק לאתר שלך,

השתמש בכל הטכניקות האלה כדי לקדם דף עסקי בפייסבוק. הכל בחינם או קרוב מאוד להיות חופשי.

9 השתמש בתובנות שלך 

בדרך כלל, מותגים וחברות שונים מתעלמים מנתוני השימוש של פייסבוק. אבל אתה לא צריך.

נתוני השימוש של פייסבוק הם מאוד… אינפורמטיבי! תהיה לך תחושה טובה יותר של סוגי התוכן שהקהל שלך מגיב אליהם ומתי יש סיכוי גבוה יותר לקיים אינטראקציה אם אתה משתמש בו כראוי.

זה עוזר לך להגיע לקהל שלך במקום הנכון ובזמן הנכון. ואם אתה מתעלם מהתובנות האלה אז אתה מפספס משהו מאוד חשוב.

10 שמור על זה קצר

פוסטים עם 80 תווים או פחות מקבלים אינטראקציה גבוהה ב-23% מפוסטים ארוכים יותר. הסטטוס ממלא תפקיד חשוב מכיוון שהם צורה קצרה ותמציתית של פוסטים.

עם זאת, התכונות החדשות של פייסבוק מאפשרות לסטטוסים הקצרים להופיע בתדירות גבוהה יותר בהשוואה לסטטוסים האחרים.

11 הגב לקהל שלך  

זה לא רחוב חד סטרי! עבודתך עבור היום אינה מסתיימת בעת שיתוף עדכון. הקהל שלך יאהב או אולי יגיב אם תעשה זאת נכון.

כשהם משאירים תגובה, זה אומר שהם רוצים לתקשר איתך. קבלו את ההצעה שלהם! המשך את הדיון. תגיב למה שהם אומרים. הקפד להגדיל את המעורבות והאינטראקציה ככל שתוכל.

תטפל בהם! התעלמות מהם פירושה ויתור על סיכוי. תגובה תגדיל את מספר תומכי המותג!

12 שיתוף תוכן מגוון 

אל תגביל את עצמך לשיתוף עדכוני מצב. אל תשלח רק קישורים. תן לכולם טעימה מהכל. אל תיצמד לדבר מסוים.

זה לא אומר שאתה לא צריך לשים לב לעדכוני סטטוס וקישורים. אתם מוזמנים לחלוק אותם גם כן.

עם זאת, אתה יכול גם להחליף קטעי וידאו ותמונות. שתף תוכן של אנשים אחרים. כמו כן, עבור שאלות ומשוב מהירים, השתמש באפליקציה ‘שאלות’.

אחרון חביב, נסה לעשות דברים מעניינים!

13 תזמן את הפוסטים שלך

נתוני השימוש של פייסבוק ופוסטים בתזמון הולכים יחד. כשאתה משתמש בנתוני שימוש, אתה עלול לגלות שהזמנים הטובים ביותר לפרסום אינם כאשר אתה נגיש. הפוך את ההודעות האלה לעדיפות עליונה!

ייתכן שיש לך גם קהל בינלאומי. אם זה המצב, סביר להניח שלא תהיה מקוון בזמנים שבהם הקהל שלך בצד השני של העולם מחכה לפוסטים שלך. אתה מבזבז הזדמנות!

הפוך את ההודעות האלה לעדיפות עליונה! כשאתה כותב את הפוסט שלך, פשוט לחץ על סמל השעון כדי לבחור את היום והשעה הטובים ביותר לפרסם אותו. רק תיזהר לא להסתמך יותר מדי על תזמון!

14 מודעות פייסבוק להגביר את המעורבות 

אל תרחמו על עצמכם אם רק 16% מהעוקבים שלכם יצפו בפוסט חשוב. להבין כי, בשל משך הזמן בילה באינטרנט, לא הרבה יותר צריך לצפות. קבל את זה!

יש להשתמש בפוסטים מקודמים כדי להגדיל את שיעור המעורבות. שלם $5 או $10 כדי ליצור קשר עם יותר מהקהל שלך.

אל תהיה מוגבל על ידי כאשר הם מקוונים. פוסטים מקודמים הם גישה נהדרת להגדלת מספר האנשים שמתעניינים בתוכן שלך.

אין לך דף עסקי בפייסבוק? חייבים לקרוא: פתיחת דף עסקי בפייסבוק

הצגת מודעות פייסבוק לקידום העסק שלך היא מרכיב חיוני מאוד לכל סוג של עסק ואנו ממליצים לך בחום לעשות זאת.

אנו יכולים לעזור לך לפתח וליישם אסטרטגיות שבוודאי יועילו לעסק שלך ויביאו לתוצאות גדולות יותר.

וככל שהשיווק הדיגיטלי צבר יותר פופולריות, עסקים גדולים וקטנים החלו לחפש משווקים דיגיטליים מיומנים.

זה הכל! זה היה סוף הבלוג שלנו על איך לנהל דף עסקי בפייסבוק. אנו מקווים שהבלוג היה אינפורמטיבי ושימושי עבורך. הודע לנו את דעותיך בסעיף ההערות המפורט להלן.

חדשות אחרונות

תרום ביטקוין לאתר

אם אתה מוצא את האתר הזה שימושי, אנא שקלו לתרום כדי לעזור לפתח ולתחזק אותו. התמיכה שלך תתקבל בהערכה.

תרום ביטקוין לקריפטון בעזרת קוד QR


ודא שהרשת היא BTC.