מה זה ppc manager – תיאור תפקיד מנהל פרסום בגוגל

מה זה ppc manager – תיאור תפקיד מנהל פרסום בגוגל

תבנית תיאור התפקיד של מנהל PPC (תשלום לפי קליק) זו מותאמת לפרסום בלוחות דרושים באינטרנט או קבוצות בפייסבוק וקלה להתאמה אישית עבור החברה שלך.

תחומי האחריות של מנהל PPC כוללים:

  • השקה ואופטימיזציה של קמפיינים PPC
  • ניטור תקציבים ופיקוח על חשבונות פלטפורמת חיפוש
  • מעקב אחר מדדי KPI והפקת דוחות שימושיים להנהלה

תמצית עבודה

אנו מחפשים מנהל PPC (תשלום לפי קליק) לניהול קמפיינים PPC ולנטר תקציבי חיפוש בתשלום.

בתפקיד זה, עליך להיות בקיא בעקרונות של שיווק במנועי חיפוש (SEM) כולל אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO.) עליך להיות גם אנליטי וטוב עם מספרים.

המטרה שלך תהיה להבטיח למאמצי השיווק המקוון שלנו את ההחזר הגבוה ביותר על ההשקעה (ROI).

אחריות

  • השתתף ביצירת אסטרטגיות חיפוש יעילות בתשלום
  • השקה ואופטימיזציה של מסעות פרסום PPC שונים
  • פיקוח על חשבונות בפלטפורמות חיפוש (למשל Google AdWords, Bing)
  • היה מעורב בבחירת מילות מפתח ומיקוד קהל
  • עקוב אחר התקציב והתאם הצעות מחיר כדי להשיג החזר ROI טוב יותר
  • עקוב אחר מדדי KPI כדי להעריך ביצועים ולאתר בעיות
  • הפקת דוחות להנהלה (למשל לוחות מחוונים)
  • כתוב עותק אטרקטיבי ותמציתי לפרסומות
  • הצע ופתח קמפיינים חדשים במספר ערוצים
  • שמור על שותפויות עם פלטפורמות וספקים של מודעות PPC
  • מצא דרכים להפחית את הסיכון להונאת קליקים
  • הישאר מעודכן במגמות PPC ו-SEM

מהי המטרה של ניהול PPC?

ניהול PPC מאפשר לארגונים לקבוע תקציב אפקטיבי לפרסומות בעלות לקליק ולהגדיל את החזר ה-ROI שלהם. זה גם יכול לעזור לחברה להבטיח טוב יותר שתוכן הפרסום שלה יופיע בתוצאות הראשונות של שאילתה במנוע חיפוש. כאשר משתמש לוחץ על פרסומת, הקישור מוביל אותו לתוכן האתר של החברה. זה מאפשר לצרכנים לחקור את המוצרים או השירותים של החברה בצורה יעילה יותר, מה שעשוי לעודד אותם לרכוש את הסחורה שלה.

מהם היתרונות של ניהול PPC?

להלן כמה יתרונות של ניהול PPC:

  • מעורבות מוגברת: יישום קמפיין PPC אופטימלי יכול להגביר את הארגון לראש תוצאות מנועי החיפוש במהירות, ולאפשר ליותר לקוחות פוטנציאליים לצפות בסחורה ובתוכן האתר שלו.
  • תוצאות חסכוניות: בעת שימוש במודעת PPC, חברה מוציאה כספים כאשר משתמש לוחץ על הקישור של דף נחיתה בתוצאות מנוע החיפוש. אם מספר האנשים שלוחצים על קישור זה יגדל, חברה עשויה לקבל יותר מכירות בסך הכל.
  • תהליך יעיל: ניהול PPC מאפשר למומחי שיווק לשלוט טוב יותר במיקום המודעות, במחקר מילות מפתח ובנהלי תקציב. משווקים יכולים לעקוב אחר פרסומות באמצעות מגוון כלים שונים, כולל תוכנה העוקבת אחר מכירות שבוצעו על ידי לקוחות המבקרים באתר האינטרנט של חברה באמצעות פרסומת PPC.
  • קידום אתרים משופר: מסעות פרסום PPC יכולים לעזור להשלים את אופטימיזציית מנועי החיפוש (SEO) של חברה, הכוללת הגדלת התדירות שבה אתר מופיע בדף של תוצאות של מנועי חיפוש. מיקומי אתרים אופטימליים יכולים לעזור לארגון להגדיל את ההכנסות הכוללות שלו.

דרישות וכישורים

  • ניסיון מוכח כמנהל PPC או מומחה לשיווק דיגיטלי
  • ניסיון בניתוח נתונים ודיווח
  • היכרות עם מושגי SEO ושיווק דיגיטלי
  • עדיפה היכרות עם פלטפורמות מרובות (למשל AdWords, Facebook, Yahoo).
  • ידע בעבודה בכלי ניתוח (Google Analytics, Tableau, WebTrends וכו’)
  • הבנה של HTML ו-XML – יתרון
  • שליטה ב-MS Office (במיוחד באקסל)
  • כישורי תקשורת מעולים
  • חשיבה אנליטית עם יכולות מתמטיקה חזקות
  • BSc/BA בשיווק, מדיה דיגיטלית או תחום קשור; הסמכה של Ads google היא יתרון
חדשות אחרונות

תרום ביטקוין לאתר

אם אתה מוצא את האתר הזה שימושי, אנא שקלו לתרום כדי לעזור לפתח ולתחזק אותו. התמיכה שלך תתקבל בהערכה.

תרום ביטקוין לקריפטון בעזרת קוד QR


ודא שהרשת היא BTC.